Ga naar inhoud

Programma verwijderen foutmelding


Jee

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!

  1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u alert te maken op bepaalde zaken.
  2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
  3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (dit is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc)
  4. Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden,
  5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
  6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
  7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's)
  8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.
  9. Doe mee met de PC Helpforum Prijsvraag en win een leuke prijs !

 

 

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doe het volgende:

 

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Kopieer en plak het volgende in het vak Zoeken:


bwinbePoker


  • Druk op de knop Zoeken in register.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (Search.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jee zei:

Programma is verwijderd. Zou nu alleen nog uit de lijst van programma's moeten geraken...

Je computer al eens helemaal afgesloten (dus niet alleen in slaapstand, maar hélemaal stil?) - ik vermoed dat het bij een reboot er niet meer in vermeld zal staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er na afsluiten en heropstarten nog steeds. Heb de software (bwin) ook nog eens opnieuw geinstalleerd. En ik kan hem dan ook goed verwijderen nu. Maar het blijft als icoon tussen mijn programma's staan.

 

Ook als ik het programma opnieuw installeer staat het foutief wit icoon voor het programma, en niet het BWIN logo.

 

Al bij al blij dat het eraf is maar wel lastig voor het geweten dat het nog in de lijst staat :-)

 

Naamloos.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat niet alle softwaremakers even nauwkeurig zijn kan dit probleem regelmatig voorkomen. De oplossing is echter simpel: ga via de File Explorer naar My Device -> Windows -> Start Menu en tap/hold het icoon dat je wilt verwijderen. Kies uit het menu dat verschijnt de optie delete en hiermee is je probleem opgelost.

 

Dat versta ik niet goed.

My Device? Is dat "deze computer" of "mijn apparaat"? Start menu is dat niet gewoon de windowsknop? Daar zie ik bwin niet staan...

File explorere = verkenner?

aangepast door Jee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik had deze stap nog gevraagd:

 

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Kopieer en plak het volgende in het vak Zoeken:


bwinbePoker

 

  • Druk op de knop Zoeken in register.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (Search.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.