Ga naar inhoud

Kernel-power 41 (63)


Djavan

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden, Djavan zei:

Zo op de een of andere reden werkt alles nu prima. GTAV lukt zonder uitvallen en er zijn geen glitched audio problemen meer. Ik weet niet of dit zo blijft. Ik hoop van wel

Na een uurtje gamen kwamen de glitched sounds weer terug. PC weer uitgevallen zelfde error

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft merkte iets op in het Speccy logje

Quote

Number Of SPD Modules: 0

Dit kan een foute weergave zijn van Speccy en kan je controleren door het volgende uit te voeren.

Rechtsklik op de taakbalk en klik op Taakbeheer, klik vervolgens op het tabblad Prestaties.

Klik nu in de linkerkolom op Geheugen.

 

849470794_Geheugentaakbeheer.PNG.49590585e226d80e35447c8ee7510be7.PNG

 

Wat wordt er vermeld in het rood omlijnde vak bij jou?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Dasle zei:

Stegisoft merkte iets op in het Speccy logje

Dit kan een foute weergave zijn van Speccy en kan je controleren door het volgende uit te voeren.

Rechtsklik op de taakbalk en klik op Taakbeheer, klik vervolgens op het tabblad Prestaties.

Klik nu in de linkerkolom op Geheugen.

 

849470794_Geheugentaakbeheer.PNG.49590585e226d80e35447c8ee7510be7.PNG

 

Wat wordt er vermeld in het rood omlijnde vak bij jou?

 

 

 

 

knipsel2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Djavan zei:

Ik heb een vraagje, in mijn vorige bericht stond welke GPU ik had gekocht. Deze GPU zou inpreciepe 6GB moeten hebben maar in de tests staat maar 2GB. Ik denk zelf dat dit het probleem is en dat Alternate de verkeerde heeft gestuurd ofzo. Wat is jouw mening hierop? Hoort het zo, dat het maar 2GB heeft?

Hier zou idd 6144 MB horen te staan, download GPU-Z en installeer het programma.

Na de installatie start je het programma.

 

GPU-Z.PNG.4fea617b957db70d0c133805cc19e9a5.PNG

 

Wat wordt er vermeld bij Memory type en Memory size

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Dasle zei:

Je geheugen word goed herkend door Windows en ook het geheugen van je grafische kaart blijkt in orde te zijn.

Doet het probleem zich enkel voor als je meer eisende games gaat of wilt spelen? Of is het geheel willekeurig?

Vooral meer eisende games

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er even een afbeelding van je moederbord bijgehaald.

1524176778_TomahawkMAX.PNG.1836d9c138146bc6049be2eada83aa5a.PNG

 

Welke connector heb je gebruikt voor de stroomaansluiting van je processor. 4-pins of 8 pins?

Je maakt gebruik van twee geheugen modules in welke slots heb je deze gedaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.