Ga naar inhoud

Kernel-power 41 (63)


Djavan

Aanbevolen berichten

Een kernel-power 41 error betekend heel vaak dat je systeem zonder stroom komt te zitten en uitvalt.

Nu kan dat eventueel ook door een hardware issue veroorzaakt worden.

Heb je nog onderdelen van je oude pc zoals de grafische kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Dasle zei:

Een kernel-power 41 error betekend heel vaak dat je systeem zonder stroom komt te zitten en uitvalt.

Nu kan dat eventueel ook door een hardware issue veroorzaakt worden.

Heb je nog onderdelen van je oude pc zoals de grafische kaart?

Alles in mijn PC is nieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Dasle zei:

Heb je de 6 of 8 pins connector aangesloten op je grafische kaart.

Mocht je nog een grafische kaart hebben uit je vorige pc zou je deze eens kunnen testen en zou je bepaalde onderdelen kunnen uitsluiten.

 

 

 

Een 8 pin. En ik heb geen andere onderdelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, stegisoft zei:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

 

 

http://speccy.piriform.com/results/NyyuYRLKjcgS4honCfLXKGj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het raar dat er staat 2 gig virtual storage terwijl ik deze heb gekocht van 6gb: https://www.alternate.nl/html/product/1529279?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=GoogleShopping_Grafische kaart&utm_term=JFXY0C66&gclid=Cj0KCQjwncT1BRDhARIsAOQF9LkJtzwAE60DSmeASW2FyLrejVTUPLZmNf3zpevmq7vhOayhTjOeNLEaAvvBEALw_wcB

 
Quote

 

NVIDIA GeForce GTX 1660
Manufacturer: 
NVIDIA
Model: 
GeForce GTX 1660
Device ID: 
10DE-2184
Revision: 
A2
Subvendor: 
Gigabyte (1458)
Bus Interface: 
PCI Express x16
Temperature: 
46 °C
Driver version: 
26.21.14.4587
BIOS Version: 
90.16.25.00.4c
Physical Memory: 
2047 MB
Virtual Memory: 
2048 MB

 

 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, stegisoft zei:

Update uw videokaart (klik)

 

Ik zie nog 2 dingen maar dat zal ik met Dasle over spreken.

 

Ik heb een vraagje, in mijn vorige bericht stond welke GPU ik had gekocht. Deze GPU zou inpreciepe 6GB moeten hebben maar in de tests staat maar 2GB. Ik denk zelf dat dit het probleem is en dat Alternate de verkeerde heeft gestuurd ofzo. Wat is jouw mening hierop? Hoort het zo, dat het maar 2GB heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.