Ga naar inhoud

windows media player


Aanbevolen berichten

Ben je bekend met services?

Zo ja: services 'Remote Procedure Call (RPC)' en 'Remote Procedure Call (RPC) Locator' moeten allebei gestart zijn

Zo nee: vertel het even, dan zet ik wegwijzertjes.  (ps: je kan desnoods ook wachten tot de nieuwe upgrade zich aanmeldt (*)

en dan is het probleem normaal in één moeite opgelost)

 

(*) of je kan, zoals ik, hem zelf al gaan halen en installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Passer zei:

Ben je bekend met services?

Zo ja: services 'Remote Procedure Call (RPC)' en 'Remote Procedure Call (RPC) Locator' moeten allebei gestart zijn

Zo nee: vertel het even, dan zet ik wegwijzertjes.  (ps: je kan desnoods ook wachten tot de nieuwe upgrade zich aanmeldt (*)

en dan is het probleem normaal in één moeite opgelost)

 

(*) of je kan, zoals ik, hem zelf al gaan halen en installeren

beste

'Remote Procedure Call (RPC)' en 'Remote Procedure Call (RPC) Locator staan op automatische en zijn gestart heb dit al nagezien.

ook probleem oplosser windows 10  blijft maar zoeken en stopt niet. weet niet wat er aan de hand is computer is 3maand oud ongeveer.

HP pavilion instel core i7 9th gen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed, daar zit het hem dus niet.

Nu herhaal ik mezelf even: je kan ook wachten tot de upgrade 2004 (lenteupgrade) zich meldt, je kan die zelf gaan ophalen ook (als je een link wil, geef een seintje)

of je kan proberen je WMP te herinstalleren: https://www.howtogeek.com/howto/26107/how-to-reinstall-windows-media-player-in-windows-7-to-solve-problems/

 

Kiezen maar zou ik zeggen?

 

ps: is het zo maar plots gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

of gewoon een keertje écht herstarten, dat is al zo vaak effectief gebleken bij dit soort vage klachten:

ga start, afsluitmenu, en kies daar de optie 'opnieuw opstarten'.

(alleen zo bereik je dat windows zichzelf opnieuw in het werkgeheugen plaatst; uit- en weer aanzetten (wat vroeger voldoende was) resulteert in w10 standaard in (een soort, want alleen het besuringssysteem) slaapstand)

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste

herstarten helpt niet blijft altijd vermelding De RPC-server is niet beschikbaar.

heb al windows media speler opnieuw geïnstalleerd, services 'Remote Procedure Call (RPC)' en 'Remote Procedure Call (RPC) Locator' staan op automatisch en zijn gestart. weet niet meer wat te doen denk verder te gaan met Groove muziek deze werkt wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.