Ga naar inhoud

Tekst op link en afbeeldingen


Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik de app Mail Windows 10 in gebruik en nu merk ik iets eigenaardigs op als ik een nieuwsbrief i.v.m. toerisme . Als ik daar op een afbeelding klik of op de link van een reisaanbieding verschijnt er venstertje met tekst zowel op de afbeelding als op de link . Als ik daar dan op klik moet ik in de taakbalk onder op het icoon van mijn browser klikken , in mijn geval Microsoft Edge , om dan de afbeelding terug te zien met de volledige beschrijving van die reisaanbieding . Bij Windows Live Mail kon ik klikken op die link of afbeelding en mijn browser opende zich automatisch .

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit gedrag wijst er meestal op dat er voor de actie geen standaardapp (i.c. de browser) is vastgesteld.

klik op vergrootglas naast windowsknop, typ standaardapps en na enter kom je in het instellingenmenu.

zorg dat daar de door jou gewenste browser is ingesteld.

stond die er al dan even een ander selecteren, en vervolgens weer terug om de gewenste te selecteren (ervaringsfeitje onder het motto: er gaat wel eens een bitje scheef...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.