Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

nolikomaaseik

Tekst op link en afbeeldingen

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik de app Mail Windows 10 in gebruik en nu merk ik iets eigenaardigs op als ik een nieuwsbrief i.v.m. toerisme . Als ik daar op een afbeelding klik of op de link van een reisaanbieding verschijnt er venstertje met tekst zowel op de afbeelding als op de link . Als ik daar dan op klik moet ik in de taakbalk onder op het icoon van mijn browser klikken , in mijn geval Microsoft Edge , om dan de afbeelding terug te zien met de volledige beschrijving van die reisaanbieding . Bij Windows Live Mail kon ik klikken op die link of afbeelding en mijn browser opende zich automatisch .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

dit gedrag wijst er meestal op dat er voor de actie geen standaardapp (i.c. de browser) is vastgesteld.

klik op vergrootglas naast windowsknop, typ standaardapps en na enter kom je in het instellingenmenu.

zorg dat daar de door jou gewenste browser is ingesteld.

stond die er al dan even een ander selecteren, en vervolgens weer terug om de gewenste te selecteren (ervaringsfeitje onder het motto: er gaat wel eens een bitje scheef...)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...