Ga naar inhoud

Android Phone maakt geen automatische verbinding met wifi


Aanbevolen berichten

Sinds een dag of 2 wil mijn Android Phone nietmeer een automatische verbinding maken met een bekend wifi netwerk. Wanneer ik buiten bereik ga van een netwerk waar ik normaal gesproken automatisch verbinding mee maak en terug binnen bereik kom verbind hij niet automatisch. Hij ziet het wel maar verbind pas wanneer ik wifi uit zet en weer aan zet. Ik weet niet wat ik zou veranderd hebben waardoor dit gebeurt is.

Kunnen jullie me helpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kris400 zei:

Wanneer ik buiten bereik ga van een netwerk waar ik normaal gesproken automatisch verbinding mee maak en terug binnen bereik kom verbind hij niet automatisch.

Kijk eens na of je die netwerkverbinding ook wel hebt opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, droske zei:

Verwijder die verbinding eens, stel ze daarna opnieuw en laat ze onthouden (opslaan).

Dit heeft helaas niet geholpen. Hij maak met geen enkel netwerk verbinding wat allemaal bekende zijn. Zet ik de wifi af en terug op, dan doet ie het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.