Ga naar inhoud

stuurprogramma problemen


marcelloes

Aanbevolen berichten

ik heb een hp probook 4535s daar heb ik windows 10 op gezet en nu geeft hij problemen zie hier onder

Onbekend USB-apparaat (verzoek voor apparaatdescriptor is mislukt)
Qualcomm Atheros AR3011 Bluetooth 3.0 Adapter is gestopt en  geeft code 43 aan.

ik heb alles al geprobeerd niets helpt
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlak na een nieuwe installatie van Windows komt het wel meer voor dat er nog drivers ontbreken. Geduld zal je dan vaak helpen.

Wacht altijd tot Windows alle updates en drivers heeft opgehaald alvorens verder te gaan met het gebruiksklaar maken van je nieuw besturingssysteem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, droske zei:

Vlak na een nieuwe installatie van Windows komt het wel meer voor dat er nog drivers ontbreken. Geduld zal je dan vaak helpen.

Wacht altijd tot Windows alle updates en drivers heeft opgehaald alvorens verder te gaan met het gebruiksklaar maken van je nieuw besturingssysteem.

nee dat werkt niet het probleem is groter maar bedank

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, marcelloes zei:

ik heb alles al geprobeerd niets helpt

Alles al geprobeerd? Dan schiet er niets meer over hé.:D

Vertel ons eens wat je al geprobeerd hebt, zo vermijden we dat we je een advies geven waarmee je al aan de slag bent geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op internet op google het probleem gemeld dan krijg je sites die aangeven de oplossing te hebben maar daar heb je niets aan. ik heb ashampoo driver updater geinstalleerd ,die vernieuwd  de stuurprogramma's  maar als ik dan weer naar apparaatbeheer ga  dan is het probeem er nog steeds.

op nieuw installeren doet ook niets.Qualcomm Atheros AR3011 Bluetooth 3.0 Adapter is gestopt en  geeft code 43 aan.

het zelfde geld voorOnbekend USB-apparaat (verzoek voor apparaatdescriptor is mislukt) ook code 43

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, marcelloes zei:

ik heb ashampoo driver updater geinstalleerd ,die vernieuwd  de stuurprogramma's  

Dat is jammer genoeg een een typische foute reactie bij een dergelijke situatie. Ik hou absoluut niet van dergelijke programma's. Ze zijn op zijn zachts gezegd totaal overbodig. Meer dan eens maken ze het probleem nog complexer.

19 minuten geleden, marcelloes zei:

op nieuw installeren doet ook niets.

Wat heb je opnieuw geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.