Ga naar inhoud

updates windows 10


hangmat

Aanbevolen berichten

Ik wil eerst zeggen ,ik ben niet zo op de hoogte van computer instellingen en ben een leek in zo dingen 

Maar ik zou het fijn vinden om op deze wijze geholpen te worden .

Ik krijg in mijn instellingen onder updates deze melding , wat betekend dit en wat is de manier om dit op te lossen ?

ik gebruik windows 10 ,home

versie 1809

fabrikant MS 7971

U gebruikt momenteel een versie van Windows die het einde van de service nadert. We raden u aan bij te werken naar de meest recente versie van Windows 10, zodat u de nieuwste functies en beveiligingsverbeteringen krijgt 

als ik mijn pc heropstart krijg ik ook dit bericht 

 

Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0xC1900101: Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 1909.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het betekent dat je met een oude(re) versie van Windows 10 zit: nog een van september 2018 (vandaar: 1809)

terwijl we sinds enkele weken aan de 2004 (april 2020) zitten. (*)

De oorzaak van je fout wordt hier (< klik!) verteld - en je merkt dat het verschillende kanten uit kan gaan.

de simpelste dingen:

  - schakel externe schijven uit (als er die zijn)

  - heb je nog wel genoeg plaats op je schijf?

  - 2 meldingen ivm updaten of het bijwerken van je Windows (< ik vermoed dat het daarmee opgelost gaat zijn)

 

Mijn optie: we vertellen je de weg hoe je van die 1809 naar de 2004 kan geraken en wellicht (herhaal: wellicht) is het daarmee opgelost.

Voor hiermee verder te gaan, zou ik echter nog wel eens anderen willen horen: de 'voors' en 'tegens' in jouw geval.

 

(*) deze 2004 staat wel bekend om zijn mogelijke fouten bij het upgraden (bijwerken): dat dingen het daarna niet meer doen. Zelf heb ik er geen hinder van, maar wat het bij jou zou zijn, kan van hieruit niet gezegd worden. Mogelijk is het beter niet die laatste versie (2004) maar de vorige versie te installeren (de 1909) - maar dan zien we eventueel later wel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp niet wat je bedoeld 

mijn probleem is: U gebruikt momenteel een versie van Windows die het einde van de service nadert. We raden u aan bij te werken naar de meest recente versie van Windows 10, zodat u de nieuwste functies en beveiligingsverbeteringen krijgt .

Als ik zoek naar updates installeert gij ze , maar het gaat ieder maal mis met het  heropstarten 

heropstarten duurt te lang en is terug bij af .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al die punten al verscheiden keren uitgevoerd .

ik heb zeker schijf ruimte genoeg,  191 van de 232 GB gebruikt .

Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0xC1900101: Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 1909.

 

2020-01 Update voor Windows 10 Version 1809 voor op x64 gebaseerde systemen (KB4494174) - fout 0x80080005

fouten die ik ontvangen heb .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.