Ga naar inhoud

loopt vast met goed specs


Gert-Jan2001

Aanbevolen berichten

het is wel gelukt om hem naar 3.50 te updaten maar om hem dan naar 5.80 te updaten is nog niet gelukt. zover ik nu heb ondervonden is mijn beeld nog niet weer vast gelopen. ik ga nog even proberen om toch te updaten naar 5.80. ik wil de mensen die hebben geholpen om mijn probleem op te lossen heel erg bedanken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je eerst je BIOS updaten naar versie 5.10 en daarna naar versie 5.40!!!

 

Quote

*ASRock do NOT recommend updating this BIOS if Pinnacle, Raven, Summit or Bristol Ridge CPU is being used on your system.

Jij hebt een Summit Ridge processor in je pc en Asrock raad het af om te updaten naar 5.50 of 5.80.

Dus zou niet updaten naar bovenstaande twee versies !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

na mijn laatste bericht is het nooit echt helemaal over geweest maar wel heel erg vermindert. nu sinds een week is het weer dramatisch. ik zou echt geen idee hebben waar het aan zou liggen het gebeurt ook altijd random en de tijd hoelang mijn computer bevriest verschilt ook. iemand die een oplossing weet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we eerst enkele zaken voorbereiden.

 

Welke chipset drivers heb je ooit geïnstalleerd voor je Ryzen systeem?

 

Maak eens een Speccy logje zoals op onderstaande manier beschreven staat.

Zo heb ik meer hardware info dan als je screenshots plaatst.

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

afbeelding.png.8fa8a0d65dad38f820b323b4e89f175f.png

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

 

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.