Ga naar inhoud

usb port en usb hub


Aanbevolen berichten

op dit moment werkt alles goed, maar het is al een tijdje zo: soms gaat het weer goed, dan krijg ik weer meldingen, of kan ik hardware niet verwijderen terwijl er geen programma meer open staat etc., maar zou mooi zijn als het nu opgelost is, ik zal het vermelden als het blijft werken, dus in in ieder geval tot zover bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

kan ik hardware niet verwijderen terwijl er geen programma meer open staat 

Dat heeft altijd bestaan in Windows.

Dus niks speciaal aan.

Wil je veilig doen dan herstart je de pc en tijdens de herstart haal je gewoon externe hardware uit de usb-stick.

Of bij afsluiten van pc.

Zoiets kan je niet vermijden want Microsoft heeft nog altijd geen oplossing voor.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/6/2020 om 23:31, Laurens van Eijck zei:

of kan ik hardware niet verwijderen terwijl er geen programma meer open staat etc

Toch is dan het usb apparaat nog op één of andere manier door Windows nog niet helemaal vrij gegeven. Dat kan bv het geval zijn wanneer je nog een bestand hebt open staan dat op die usb-stick of schijf staat. Of om een setup bestand dat je vanaf die stick gerund hebt, enz. enz.

Het opruimen van tijdelijke bestanden door bv CCleaner kan volstaand om de usb-stick veilig te kunnen verwijderen. Of via de optie "Uitwerpen" in het contextmenu (rechtermuisklik menu) wanneer je in de verkenner met de rechter muisknop op het te verwijderen station (stick/schijf) klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik kijk dan altijd of er nog iets open staat, probeer ook alt tab, etc. ik doe regelmatig opruimen met c cleaner, maar zal het in het vervolg op dat moment doen, is hardware veilig verwijderen en uitwerpen in verkenner iets anders? mijn ervaring is als de een niet werkt de ander ook niet, maar ik begrijp dat dat wel zou kunnen. ga ik volgende keer proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.