Ga naar inhoud

usb port en usb hub


Aanbevolen berichten

Hallo,

een tijdje geleden had ik hier ook al een post geplaatst over mijn usb hub en de usb port, toen was de oplossing de hub in een andere port doen, maar nu geeft 1 vd usb porten waar ik de hub in had regelmatig fout meldingen, herkent bijvoorbeeld een usb stick niet, en dan herkent hij die in een andere port wel, of ik moet op scannen en herstellen klikken, etc.. ook geeft de hub waar het om gaat nu ik die in de nieuwe usb port heb wel eens geluiden alsof ik er een nieuw aparaat in doe, terwijl dat niet zo is. Daar begon het bij mij de vorige keren ook mee, op een gegeven moment steeds vaker, en dan valt er niet meer mee te werken. ik heb ook al een aantal keer een nieuwe usb hub aangeschaft.

Dit zijn dus eigenlijk een aantal vragen:

Klopt het dat een hub een port kan beschadigen, en zo ja, wat moet ik er dan aan doen?

Hoe kan ik de porten die ik heb checken?

 

ik gebruik nu:

een gembird hub U2P4-03 zonder externe voeding (heb er een simpel extern toetsenbord+ externe muis aan hangen)

usb port 2.0

dell vostro 3559

windows 10

 

Alvast bedankt,

Vriendelijke groet,

aangepast door Laurens van Eijck
Link naar reactie
Delen op andere sites

deze zit niet op de hub, ik zal er misschien toch maar direct eentje met ext. stroom kopen, ik meende eigenlijk dat dat alleen was als je er grote dingen aan hing, is bij mij alleen een simpel ext. bekabeld toetsenbord, en een simpele ext. muis ook bekabeld.

 

de ext. harde schijf is toshiba DTB 305

aangepast door Laurens van Eijck
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.