Ga naar inhoud

dvd opnemen


PM

Aanbevolen berichten

t zou natuurlijk ook een gebrek van de speler in je pc kunnen zijn....

die dingen hebben niet altijd een lang leven......

 

nb: ik heb legio dvd's (zelfgebrand) van > 10 jaar oud, en eigenlijk nog nooit een niet meer kunnen afspelen.....

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, falstring zei:

t zou natuurlijk ook een gebrek van de speler in je pc kunnen zijn....

moest TS nog over een derde speler kunnen beschikken dan weet hij snel of het aan de snel of het aan de dvd's of aan de speler ligt...

(of over een tweede computer beschikken waarmee hij in verkenner de dvd kan proberen te benaderen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan 2 types beschrijfbare dvd's: dvd+r en dvd-r, elk met zijn eigen bestandsformaat. Het gebruik ervan in stand-alone recorders is merkafhankelijk. De nieuwste dvd-spelers in computers kunnen beide types lezen.


Ik herinner mij van heel lang geleden dat windows niet goed overweg kan met één van beide types (ik weet niet meer welk), misschien omdat de gebruikte codec niet helemaal compatibel is.


Ik heb er verder geen ervaring mee, maar misschien helpt het om het K-Lite Codec Pack (< klik) te installeren?

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.