Ga naar inhoud

Kopiëren naar


Dummy

Aanbevolen berichten

porrelaar,

 Het wordt tijd dat jij hulp krijgt van iemand die echt wat van computers af weet... 😉 Grappig, ikzelf en alle andere die ooit

door jou geholpen zijn weten wel beter.

 

Falstring

Bij het verwijderen van de mail 10 app zie ik " PC C/WINDOWS/system 32" maar mij pc draait toch op win 10 64bits of 

heeft dit geen belang?

Ik heb Mozilla verwijderd en terug geinstalleerd en het probleem is opgelost.

In het vervolg zal ik mijn vorige topics lezen voor ik jullie lastig val.

Bedankt,

Dummy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft de app Mail niet te verwijderen. Die app Mail lijkt niet de oorzaak van je probleem te zijn geweest.

1 uur geleden, Dummy zei:

zie ik " PC C/WINDOWS/system 32" maar mij pc draait toch op win 10 64bits

De map System32 zit altijd in de map C/Windows. Maakt niet uit of jij een 32-bits of een 64-bits versie van Windows hebt.

 

1 uur geleden, Dummy zei:

In het vervolg zal ik mijn vorige topics lezen voor ik jullie lastig val.

Je valt ons niet lastig, hoor. De helpers vinden het leuk om problemen op te lossen. Of een poging daartoe te doen...

Ik was in jouw vorige topics aan het kijken om te zien of er misschien conflicterende software op je computer stond. En toen zag ik dat je al eerder problemen met Thunderbird had gehad. En ook hoe jij die toen had opgelost.

 

1 uur geleden, Dummy zei:

Ik heb Mozilla verwijderd en terug geinstalleerd en het probleem is opgelost.

Dat is fijn om te lezen! 👍

Omdat je probleem is opgelost, zal een lid van het PCH team dit topic sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.