Ga naar inhoud

smartphone


bastet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

op mijn phone schuif ik om alles te kunnen zien; ik trachtte de kolom wat smaller te maken om alles te kunnen zien.... er zijn veel planten en om het goed leesbaar te houden vond ik schuiven niet zulk een probleem. voordien stonden er enkel de namen, nu wel met alle info.

kan jij het meer weten openen want bij een vriendin was dat een probleem blijkbaar; enkel de aardbei is gelinkt, de rest nog niet; is ook een probeersel

 

merciekes he

 

mijn andere vraag mbt spraak naar geluid moet wellicht ergens anders staan, zou jij daarvoor kunnen zorgen aub want ik wist niet in welke rubriek ik dat kon plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geluid kan je bij rubriek hardware plaatsen.

Moet je soms verkeerd geplaatst hebben dan zullen moderator automatisch in de juiste rubriek zetten.

 

Zowel op pc als op smartphone kan ik bij meer weten klikken maar dan moet ik inloggen en daarna moet ik dan toestemming vragen om naar drive te gaan.

 

Misschien moet uw vriendin cache leeg maken van de browser (mogelijk kan dat ook met refreshen)

 

Nota: als ik schuif dan zie ik alles.

 

Zou je niet beter een knop maken om terug naar Tcoolhof.be te kunnen.

 

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.