Ga naar inhoud

vraagje


lowie12

Aanbevolen berichten

als ik een émail naar iemand stuur bij het typen van het émailadres komt na een paar letters het volledig émailadres  maar bij een paar personen lukt dat niet en moet ik het volledig émailsadres ingeven weet iemand hier een oplossing voor ik heb deze émailadressen al eens verwijdert en terug gezet zonder resultaat ,

Ik dank bij voor baat 

Lowie 12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Outlook betreft zou je er hier mee moeten geraken: klik in Outlook op Help (het ?), typ in:  autoaanvullen en enter

ga daar naar de 4de optie (een contactpersoon bewerken) en daar kom je bij een pagina uit waarin een en ander beschreven staat.

(werkwijze voor de 2013- versie. Heb je de 2016 of 2019 dan zal het er wel op gelijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ook kan uitmaken: hoe is het contact omschreven in de database, en welke toegangsletters je gebruikt.

zo zal een contact dat alleen uit een  mailadres bestaat niet gevonden worden als je de eerste achternaamletters intoetst, etc.

en zo zijn er diverse mogelijkheden die jouw probleem veroorzaken, dus wellicht vind je op deze wijze de oorzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.