Ga naar inhoud

hardware sd kaart foto's beschadigd met emotionele waarde, vraag om hulp


mellinda

Aanbevolen berichten

Beste

Mijn sd kaart die in mijn moto g6 plus stak lijkt beschadigd. Eerder had ik omdat de gsm vreemd deed alles gekopieerd op sd kaart in de hoop dat op de pc ze had kunnen openen. Maar ik krijg de bestanden absoluut niet geopend. Maakt niet uit met welk programma dat ik heb geïnstalleerd. Het gaat over zeer emotionele foto's.  Had ook enkele programma's gedownload in de hoop om het te recupereren maar dat lukt niet.

 

Zou er alsjeblieft iemand mij kunnen helpen?

 

Vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mellinda

 

als je al enkele programma's geprobeerd hebt zonder resultaat, dan vrees ik een beetje.

 

Maar goed:   Probeerde je REcuva al?(er is een freewareversie van)  en  ook GetDataBack ?

(als deze laatste het niet kan, vrees ik dat je het helemaal kan vergeten)

 

Enne: 'dat lukt niet' : wat houdt dat in? Krijg je meldingen? (zo ja: welke)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Met recuva geen resultaat. De files openen met GetDataBack, is voor mij wel wat onduidelijk hoe ik dit precies moet doen. Ik kan ze wel afspelen gelukkig. Een deel wordt niet gevonden maar ander deel wel gelukkig. Kan ik de foto's saven via dat programma? De mooie videobestanden zijn helaas verloren. 

Invalid foutmelding: de bestandsindeling wordt niet ondersteunt

of kan het bestand niet afspelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over GetDataBack...

Quote
vrij om te proberen

Download de proefversie en herstel uw bestanden. U kunt een voorbeeld van uw gegevens bekijken om er zeker van te zijn dat ze echt werken. Als de resultaten u bevallen, hoeft u het programma niet opnieuw uit te voeren. Koop de licentiesleutel en voer deze in het open programma in. Kopieer dan alles wat je nodig hebt!

Het is dus niet gratis hé.

 

Maar misschien heb je die foto's zonder er bij stil te staan wel in Google Drive opgeslagen?  Wat is Google Drive? (<klik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, mellinda zei:

Een deel wordt niet gevonden maar ander deel wel gelukkig. Kan ik de foto's saven via dat programma?

Als het je de moeite (het geld) waard is, kan je het programma dus gaan kopen en dan kan je ze ook saven.  (in de trialversie kan dat laatste dus niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, mellinda zei:

Zal proberen met de betaalversie.

Je kunt GetDataBack als proefversie gebruiken om te kijken of je foto's recupereerbaar zijn. Pas als je beslist om foto's te recupereren zul je moeten betalen. Dus, bevalt de kwaliteit van de door het programma getoonde foto's je niet en wens je ze dan niet te recupereren dan hoef je ook niet te betalen.

 

1 uur geleden, Passer zei:

Hè, altijd gedacht dat het free was

Het is nooit gratis geweest.

 

Wel gratis en zeer goed is Puran File Recovery: https://www.schoonepc.nl/instal/software.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.