Ga naar inhoud

computer loopt vast door printersoftware


prenden

Aanbevolen berichten

mijn computer loopt regelmatig vast. dit gebeurd niet bij een speciaal programma of internet ofzo maar steeds op een ander moment.

nu heb ik ontdekt dat het probleem weg is als ik de installatie van mijn HP printer ongedaan maak. zolang mijn printer niet geinstalleerd is werkt alles prima.

ik snap dit niet want mijn printer is amper een jaar oud en ik gebruik originele software en deze is niet verouderd. ik heb mijn printer toch echt nodig.

kent iemand dit probleem en hoe los ik het op?

het zou kunnen dat het conflicteert met een ander programma maar ik zou niet weten welke en ze allemaal uitproberen voel ik weinig voor want dat is en hoop werk en ik weet niet eens of dat het probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iets gelijkaardigs. Er is een conflict tussen office 2007 en mijn HP multifunctional. Het probleem is gekend, maar HP vertikt het blijkbaar om hier iets aan te doen. De enige oplossing die men suggereert is de de volgende: Zorg ervoor dat je printer niet als standaard printer staat aangeduid. Nadeel hiervan is natuurlijk dat je telkens wanneer je print je niet mag vergeten om in je printdialoogbox de correcte printer te selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook zo'n een probleem maar dan met HP Office K8600. De reden ervan is softwarematig. Het beste is de software die bij de aankoop verwijderen van de computer. Ga naar HP en zoek de driver van uw printer en download die en installeer dit. Uw printer zal perfect werken.

ja mijn printer werkt inderdaad perfect, maar mijn computer niet!:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.