Ga naar inhoud

HD niet meer te vinden


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

Nadat  gisteren een update van windows10  was geïnstalleerd (automatisch)  gewoon doorgegaan met de  montage van een film die op HD K: staat.

Vanmorgen de computer weer opgestart om verder te gaan en wat moet ik ervaren: de harde schijf K: is niet meer te vinden. Niet bij apparatenbeheer en ook niet bij Macrium Reflect . De schijven C; D: en J:  zijn gewoon zichtbaar. Wat ook is opgevallen maar inmiddels weer is hersteld is het gegeven dat netwerkbeheer uitgeschakeld was.

Systeemherstel maar eens geprobeerd maar ook dat lukt (weer)  niet,  ook niet na het uitschakelen van Bitdefender.  Met systeemherstel heb ik ook in het verleden weinig tot geen succes gehad.   

Allemaal heel vreemd en de zoveelste storing in korte tijd. Om moedeloos van te worden.

 

Gezien eerdere ervaringen ben ik maar gestopt met zelf te zoeken en meteen jullie hulp maar weer ingeschakeld. Wie kan mij helpen? .

Ik zal misschien niet meteen op een reactie reageren( i.v.m. andere afspraken)  maar dat betekent niet dat ik jullie mogelijke oplossingen niet in de gaten hou en zeer op prijs stel. 

Groet, Geertjan 

2020-09-12.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen idee mbt die foutmelding.

maar: open taakbeheer (rechtsklik op taakbalk), opstarten en kijk eens welke opstarters er zijn en welke je kan missen ( in principe kan je ze allemaal voor een correcte werking van windows missen behalve je antivirus), en als je daar gewijzigd hebt: start opnieuw op via startknop/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'.

het is zelfs mogelijk dat na zo'n nieuwe opstart (dus op de aangegeven wijze) je k terug laat zien.

zo niet: wat zegt schijfbeheer (rechtsklik op de startknop) ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.