Ga naar inhoud

Driver Nvidia


Theo2602

Aanbevolen berichten

In juni liet ik een nieuw grafische kaart steken NVIDIA Geforce GT 710

Ik werk al veel jaar met hetzelfde videobewerkingsprogramma Studio 14 van Pinnacle.

 

Nu werkt het de laatste tijd trager, maar toen ik enkele dagen terug weer een filmpje als AVI had gemaakt blokkeerde het regelmatig bij het afdraaien. Ik maakte met Any Video convertor, er een mp4

van, en dat draaide op mijn TV zonder problemen. Dus het filmpje zelf heeft geen fouten. Wanneer ik het later (en nu juist voor ik dit schrijf) nog eens testte, liep het wel normaal, dus zal de oorzaak waarschijnlijk zijn dat er iets op de achtergrond draaide. Voor alle zekerheid even langs apparaat beheer kijken, en, zoals bijna steeds, kwam er dat ik de laatste driver had.

Voor alle zekerheid ging ik bij Nvidia zien, en daar bleek geen driver voor mijn kaart te bestaan.

In bijlage: Speccy, en dan twee van wat NVIDIA biedt.

 

speccy.jpg

keuze.jpg

keuze-2.jpg

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enkele dagen ziek zijn (Covid was gelukkig negatief) kan ik terug naar de studio komen, en heb ik kunnen updaten. dat is gelukt en ik heb een, naar mijn gevoel, mooier beeld, en het hapert niet meer. Bedankt, en dit mag dicht.

Maar ik heb wel wat bedenkingen, Microsoft zit, meer dan je lief is, voortdurend op je computer om veranderingen aan te brengen, maar toch worden updates vergeten. Daarbij komt dat veel updates er voor zorgen dat sommige dingen niet meer werken, zo moest ik de wifi verbinding van mijn laptop met de printer terug instellen. je zou toch denken dat, na zoveel jaar ondervinding, updates enkel je computer gunstig zouden mogen beïnvloeden.

arré das van mijn maag.

groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die "fouten" van microsoft zullen we moeten leven.

Het moet allemaal zo snel gaan dat er geen tijd is om voldoende of grondig te testen.

Ze brengen liever gebrekkige updates of software uit om dan later met een patch te komen.

Ik kan het weten want ik heb zelf in de software ontwikkeling gezeten.

 

19 minuten geleden, Theo2602 zei:

Bedankt, en dit mag dicht.

OK, dan zetten we er een :locked2: op.

Succes nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.