Ga naar inhoud

Administrator


lijn31

Aanbevolen berichten

Het programma AVG dien je op een andere manier te verwijderen. Namelijk via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen.

Het kan ook via Instellingen > Apps.

Of had jij dat al gedaan?

 

Let altijd op wanneer je software installeert. Kijk goed naar alle vensters die voorbij komen en lees alles. Bij de installatie van CCleaner moet je kijken of er extra software wordt aangeboden. Als dat gebeurt, dan moet je het vinkje voor die extra software weghalen, voordat je de installatie voortzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb avg op het configuratiescherm verwijderd toch komt hij nog overal op zelfs bij mijn fotos wil hij die veranderen op fire fox gmaail overal .

Heb gebruikers acount helemaal naar beneden geschoven ook gaat niet ?Op progama en onderdelen is hij weg maar in progamfiles blijft hij staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, lijn31 zei:

zelfs bij mijn fotos wil hij die veranderen op fire fox gmaail overal .

Ik heb echt geen idee wat jij daarmee bedoelt... Denk eraan dat je komma's en punten gebruikt waar die horen. Anders worden je zinnen onbegrijpelijk.

 

Mogelijk is AVG nog niet volledig verwijderd. Had jij de computer wel opnieuw opgestart na het verwijderen van AVG? Dat moet je altijd doen nadat je een antivirusprogramma hebt verwijderd.

 

Om resten van AVG te verwijderen kun je AVG Clear gebruiken. Dat is het eigen removal tool van AVG.

Klik daarvoor op de volgende link: https://support.avg.com/SupportArticleView?l=nl&urlname=Uninstall-AVG-software-Clear-Remover

 

Lees alles goed door en voer het dan uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.