Ga naar inhoud

Blijf niet ingelogd bij telenet


zeerover

Aanbevolen berichten

Heb mijn telenet ingeschakeld en op de drie puntjes geklikt boven aan maar daar komt een tiental programmas te voorschijn maar niets over een snelle link maken. Ik heb geprobeerd om een foto te maken van mijn beeldscherm maar dat verdwijnt als ik op de Alt gr toets klik. Ik begrijp er niets van ik heb daar vroeger nooit problemen mee gehad.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ALT + PRTSCR (printscreen) toets klikken.

ALT GR dient voor derde fase van toetsen.

1 fase (gewoon typen) = gewone letter en onderste deel van cijferstoetsen bovenaan.

2 fase (SHIFT toets) = Hoofdletters + cijfers van bovenste cijfertoetsen.

3 fase (ALT GR) extra letters, symbolen enz. die je op toetsen ziet = extra symbolen met cijfers toets apart

 

Bij bovenste toets 2 ziet je é (fase 1) - 2 (fase 2) - @ (fase 3)

 

Kan je niet zo doen zoals afbeelding?

 

snelelink.jpg.8d82ba9132cdbc84a1b5fbed8ef0dc0c.jpg

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp er niks van. Wanneer ik GOOGLE aanklik om naar internet te gaan krijg ik boven de melding wil je chrome altijd gebruiken. Ik klik dit aan en krijg ik een bladzijde mat alle maal aps. Moet ik daar iets aanklikken? Ik weet het niet want window 10 is mij onbekend. Maar de volgende keer vraagd hij het terug

Ik wil alleen CHROME GEBRUIKEN. Hoe kan ik dit instellen dat ik van die Edge af ben .KAN IK EDGE VAN DE PC VERWIJDEREN,

stegisoft nog een vraagje. Kan ik telenet van pc verwijderen want hij blijft dan wel ook nog mijn andere apparaten staan. Zou het kunnen dat wanneer ik terug installeer het probleem zou weg zijn, Sorry voor het langdurig probleem

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Klik op uw computer op het menu Start Startmenu.
  2. Klik op Instellingen Instellingen.
  3. Open uw standaard-apps:
    • Oorspronkelijke versie: Klik op Systeem en dan Standaard-apps.
    • Makersupdate: Apps en dan Standaard-apps.
  4. Klik onderaan bij Webbrowser op uw huidige browser (meestal Microsoft Edge).
  5. Klik in het venster 'Kies een app' op Google Chrome.

 

Chrome is een browser

Google.com is een zoekmachine

 

Waarom zou je Telenet verwijderen?

Wat bedoeld je precies mee?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb alles gevolgd en ik denk dat het geslaagd is. Hou het zeker bij in mijn documenten ge weet maar nooit. Maar wat is nu het beste programma. Ik gebruik de pc niet voor alleen simpele zaken. 

Wat betreft telenet . Ik had gedacht wanneer men een programma van de computer verwijder en terug installeert dat het mogelijks beter gaat. Maar het is niet meer nodig. Het is opgelost. Wanneer ik na de verandering dus chrome had ingesteld en ik terug naar telenet ging geraakte ik niet binnen. Ik zag daar ook als ik op e-mail adres klikte twee maal het zelfde adres staan. Ik had zoals gezegd een nieuw ww ingebracht en da was niet gekend. Ik heb dit ingebracht en dn was het ok.

Ik denk dat telenet niet werkt met edge om ingelogd te blijven. En zoals u reeds zei dat ik altijd in Edge aangemeld stond.

Eindelijk opgelost en zeker dank voor al de moeit dat u gedaan hebt om tot de oplossing te komen. Ik begrijp niet dat telenet dit niet vermeld en mij ook geen info kan verstrekken . Zal het zeker niet aan hun verstand brengen. Nog een prettige dag mvg😀😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.