Ga naar inhoud

Blijf niet ingelogd bij telenet


zeerover

Aanbevolen berichten

Hallo 

 

Heb een nieuwe pc in gebruik met window 10. Wanneer ik op mijn bureau blad klik op telenet dan komt dan het symbool van telenet te voorschijn.. Maar ik moet steeds op de knop inloggen klikken en dus niet zoals vroeger dat ik onmiddelijk ik mijn emails kwam. Wat kan ik daar aan doen om onmiddelijk ingelogt te zijn.

 

Alvast bedankt

telenet.thumb.png.5bb8bd71fed94abe92745a78a6dfd28c.png

groetjes

 

Email adres op de afbeelding verborgen door moderator.

 

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo Stegisoft

 

Bedankt voor je antwoordje. En sorry voor het te laat antwoord. Zoals ik reeds vermelde in mijn vorig berichtje klikte ik vroeger op mijn bureaublad op kenteken van telenet (zie foto). Wanneer ik daar op klikte zat ik direct in mijn mailbox . Nu klik ik op tenenet kom bij inloggen terecht maar aangemeld blijven is niet meer aangevinkt dus moet ik me weer aanmelden. Ik vind het fijn dat u mij een ander voorstel doet maar ik werk zo reeds jaren en gaat dat plots niet meer sedert ik windows 10 heb en werk met chrome. Mogelijks is mijn uitleg wat beter eo dat u mij een oplossing kan aanbieden. Ingelogd blijven aanduiden heeft toch geen zin als je dit steeds moet terug doen. Ik blijf ook bij help forum ingelogd en daar heb ik geen probleem.

Groetjes😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ww veranderd maar geen gevolg. ik gebruik chrome. Soms verschijnt er ook Edge maar ik gebruik dit niet. Dit was reeds geinstallerd bij aankoop van de pc. Ik weet trouwens ook niet welk type het best is en men dit ook kan verwijderen en zo alleen het beste houden. Ik heb altijd gewerkt met internet explorer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet explorer zou dat misschien kunnen maar dat is een compleet oudewetse browser en bovendien een onveilige browser. Daarom kan je beter werken met nieuwste browser zoals Edge, Chrome, Firefox

 

In Chrome:

Ga naar Telenet webmail en vul mailadres en paswoord en vink onthouden aan.

Dan klik je op 3 puntjes rechts bovenaan en dan Meer Hulpmiddelen -> Snelle Link maken.

Dan zou het moeten werken.

 

Nota: werkt in Linux doch ben zeker dat het ook in Windows werkt.

 

Wel nieuwste Chrome downloaden.

3 puntjes / help / Over Google Chrome

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.