Ga naar inhoud

Nieuwe microsoft edge, laptop doet moeilijk.


hifinaat01

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb op mijn laptop de nieuwe microsoft edge gezet deze zou meer gebruiksvriendelijker zijn, maar niet bij mij...

Ik kan nu maar in 1 tabblad werken, in de vorige microsoft edge  kon ik in meerdere werken de rest van de tabbladen bleven actief. 

Dat is nu niet het geval, als ik b.v. 4 tabbladen open heb kan ik in 1 werken de andere 3  tabbladen blijven geblokkeerd.

 

Bijkomend probleem, bij elke klik met de muis die ik doe komt het schermpje met: knippen, kopiëren, plakken etc.   of het schermpje met opslaan als, etc.

Ook komt het vaker voor dat het balkje onderin met het micrsoft logo met o.a, de knop afsluiten niet tevoorschijn komt.

 

Pas zijn er updates geïnstalleerd en defragmentatie en schijfopruiming is gedaan

Ik heb diverse keren de virusscan er op los gelaten de laptop is dan wel redelijk snel maar binnen 't half uur weer hetzelfde.

 

In ieder geval bedankt!

 

Groet,

Ar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Verwijder Edge en installeer opnieuw maar dowload eerst een nieuw installatiebestand of gebruik je vorige browser opnieuw.

Welke browser gebruikte je voor Edge?

Voorheen gebruikte ik de gewone Edge en zocht alles op in Bing.

Ik ben wat dit soort dingen betreft echt een digibeet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Is het niet zo dat je de nieuwste Edge heb gekregen, dat kan je zien aan het icoon:

 

5f8dc43b84e2d-Screenshot_2020-10-19_nieu

 

De blauwe E is de eerste versie.

De meerkleurig is de nieuwste Microsoft Edge gebaseerd op Chromium deze werkt weer anders waardoor je waarschijnlijk andere opties heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Is het niet zo dat je de nieuwste Edge heb gekregen, dat kan je zien aan het icoon:

 

5f8dc43b84e2d-Screenshot_2020-10-19_nieu

 

De blauwe E is de eerste versie.

De meerkleurig is de nieuwste Microsoft Edge gebaseerd op Chromium deze werkt weer anders waardoor je waarschijnlijk andere opties heb.

Ja dat klopt!

Ik heb het eraf gehaald en weer opnieuw erop gezet en nieuwe windows updates.

Tot nu toe is het weer goed.

Bedankt!

 

Groetjes,

 

Ar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ineens hield de laptop er helemaal mee op, ik kreeg hem niet opgestart.

Met het aanzetten van de laptop knipperde het blauwe powerlampje 5 maal daarna nis ook geen beeld.

Ik dacht dat er iets met de voeding was of wat anders.

De laptop heeft een interne accu dus kan er niet uitgehaald worden.

Na heel lang zoeken blijkt dat je de accu kunt resetten aan de onderkant van de laptop waar de accu zit is ergens een klein gaatje waar je met een paperclip 4 seconden lang op moet drukken waardoor de accu gereset kan worden.

Dus dit is ook weer opgelost verder geen vragen!

In ieder geval bedankt!

 

Groet   Ar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.