Ga naar inhoud

FSK naar ?.


The  Sting

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Een .fsk bestand is een bestand met instellingen voor het programma fotosketcher.

Waarom denk je dat Keepass dat zou moeten inlezen?

Als je passwords uit XS4ALL key (is van F-Secure) exporteert doet hij dat in een file .fsk, maar ik wil hem inlezen in Keepass en die kan dat niet, dus mijn vraag is, kan ik het ergens mee converteren ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de fsecure faq: : When you export your Password Protection data, this file is exported into plain text, and therefore can be read more easily by others. If you need to store this file, store it where it cannot be easily accessed or damaged.

in kladblok openen en komma's tusssen de waarden zetten en dan als csv opslaan zou dus een werkwijze kunnen zijn.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, falstring zei:

in de fsecure faq: : When you export your Password Protection data, this file is exported into plain text, and therefore can be read more easily by others. If you need to store this file, store it where it cannot be easily accessed or damaged.

in kladblok openen en komma's tusssen de waarden zetten en dan als csv opslaan zou dus een werkwijze kunnen zijn.....

Bedankt, dan kan ik om fouten te voorkomen, beter alles maar een voor een handmatig over gaan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.