Ga naar inhoud

Webshop


Aanbevolen berichten

Hallo ,

 

Ik ben hier nog eens maar voor een gans andere vraag.

Deze week heb ik mijn webshop online gezet maar ik heb gelezen dat je die best indient bij google .

Ik heb onderstaande website geraadpleegd maar begrijp het nog niet goed hoe ik dit precies moet doen. 

Op dit moment komt mijn webshop totaal niet in de zoekresultaten van Google , alleen als je werkelijk Kadora webshop intikt.

Kan iemand dit mss eens in het duidelijk Nederlands uitleggen 😉 

Bedankt !

 

https://www.mijnwebwinkel.be/blog/zó-komt-jouw-webshop-de-google-resultaten

 

https://www.kadora.be/ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets duur wel een tijdje vooraleer je hoger wordt gesteld.

 

Maar hoe zou ik jou website vinden.

Op basis van wat jij maak zou ik echt niet weten wat ik zou laten zoeken.

 

Je moet zorgen dat uw website uniek is.

Google weet dat uw website kodora heet en dus verspil geen dingen zoals welkom op website van kodora.

 

Welkom bij sint en piet???

Nou ik ziet niks van sint en piet op moment dat ik webshop klikt.

Maar wel iets voor kerst en baby

En toch laat je chocolade en pepernootjes zien.

Ook zie ik dat niet bij Webshop en bij PDF (vlug kijken hé)

Google kan je niet op die manier helpen want de klanten zullen snel weggaan zoals ik.

 

Wees heel duidelijk in uw website.

Het is niet zo dat kodora verwijst naar cadeau.

Je moet goed beseffen dat mensen in slechts 3 seconde doen om een website te bepalen of het goed is of niet.

Als ik jou was zou ik zelfs de eerste pagina verwijderen en webshop als eerst pagina gebruiken.

Bovenaan duidelijk ook vermeld wat je verkoop.

Dan is het meteen min of meer duidelijker dat het hier om geschenken enz. gaat.

PDF bestellen vind ik tijd verlies en zelfs nutteloos.

Uw klanten zijn vooral ouders en die hebben echt niet veel tijd om veel in te vullen.

Gewoon klikken wat men nodig heeft en betalen en weg daarmee is zo ongeveer wat men tegenwoordig doet.

 

Kodora is ook een gebied, restaurant enz.

Dat speelt ook in uw nadeel.

Uniek domeinnamen helpt enorm.

Opgelet: als je toon meer knop gebruik zorgt dat het niet per 10 stuks is

Ik stop vrij snel als ik teveel moet klikken.

 

Nota: Voorwaarde nakijken --- 30 dagen terugsturen zou ik niet doen want men is zeer goed in misbruiken.

Je kan dat nalezen op deze website (klik)

Je mag niet zomaar cookies gebruiken zonder toelating van de klant.

Daar is men heel streng in.

Ondernemers nummer vermelden (verplicht)

Ook vermelden welke rechtbank het is bij problemen anders kan je bijvoorbeeld naar Bree rechtbank gaan als de klant dat eist.

Best nakijken door advocaat en niet zomaar iets overnemen.

 

Dat is mijn mening maar jij bepaald hoe het wordt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo stefany,

 

Je website zelf maken met een web-builder is niet eenvoudig. Je maakt een eenvoudig html op die manier, maar er zijn geen codes opgenomen die zorgen voor goede herkenning door Google Analitics. Speciale scripts kunnen deze herkenning sterk bevorderen zoals:

<script type="text/javascript">
        (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
            (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
            m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
        })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

        ga('create', 'UA-15385204-2', 'www.cadora.be');
        ga('send', 'pageview');
    </script>

 

Deze code komt tussen de <Head>.... </Head> tags te staan. Maar dit is maar een begin. Er dient nog veel meer te gebeuren.

bovendien is je site zeer amateuristisch.  Mensen zullen niet geneigd zijn een formulier in Word of PDF te gebruiken en dit dan door te mailen. Dat is niet het principe van een wegshop.

Ook qua beveiliging sta je nergens. Je kan een bestelling binnen krijgen met valse gegevens en een niet te achterhalen email.

En zo ben je snel veel geld kwijt.

 

Toch maar eens een prijsofferte proberen te krijgen van een echte web-bouwer. Niet goedkoop, maar het loont op de duur wel;

 

Beerke10

aangepast door Beerke10
Fout in code
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, falstring zei:

@beerke

- de ts heeft al vier weken niet gereageerd op de post van stegisoft.

- op give-away-site en de website van de aanbevolen webbuilder wordt met geen woord gesproken over webwinkel of webshop, dus of ze daar nu wat aan zou hebben....??

Hallo falstring,

 

Het topic stond nog open, en ik wil niet enkel TS helpen, maar ook andere mensen die hier langs komen. Heb jij ook positieve commentaar? 

Dank U.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ,

 

Mijn website is wss amateuristisch maar mijn webshop echter niet . Deze is goed opgebouwd .
Ik moet nog kijken hoe ik het moet doen om de mensen rechtstreeks op de webshop te krijgen , want de website mag eigenlijk weg .

Soms wacht een persoon en hoopt een persoon op nieuwe antwoorden , ook al zijn ze niet actief aanwezig , ze volgen wel nog 😉

Bedankt alvast voor de antwoorden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.