Ga naar inhoud

Wifisignaal verdwijnt (maar niet op alle toestellen)


Freakazoid

Aanbevolen berichten

Dat mag geen verschil uitmaken.

Doe de speedtest eens: https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi5qp-i65HtAhWkJcUKHeHoCCoQFjAAegQIAxAC&url=https%3A%2F%2Fspeedtest.telenet.be%2F&usg=AOvVaw1AahquRJyr_Dt_quDtQmg2

 

Weet je welke snelheden je abonnement ondersteunen? Let wel, WiFi is altijd trager dan een verbinding met kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Speedtest werkt niet precies

 

image.png.b134312bbc7e692eae9a5b589005afb9.png

 

Maar snelheid is OK na heropstart laptop 😉

 

Dus nu staat WIFI op kanaal 6. Zou het probleem nu opgelost moeten/kunnen zijn?

 

Die kanaalverandering heeft verder geen impact op het een of het ander?

aangepast door Freakazoid
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat het probleem is opgelost is er maar als de omvormer zodanig is ingesteld dat de kanaalkeuze op automatisch staat dan kan het zijn dat die op bepaalde momenten ook op kanaal 6 komt te staan, en dan...

 

Die verandering van kanaal voor je WiFi heeft verder nergens invloed op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die staat nu inderdaad op kanaal 1.

Kijk eens of je die ook in Mijn Telenet kunt vinden en zet het kanaal van de omvormer vast op 11 of 1

aangepast door droske
Kleine toevoeging.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen verstand van omvormers, ik kan dus niet expliciet zeggen daar of daar ga je dat vinden.

Mogelijk moet je naar de instellingen van de omvormer gaan maar dat is mijn terrein helaas niet.

Je hebt nu InSSIDer staan, volg de volgende dagen de kanalen eens op en hou ons maar op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.