Ga naar inhoud

Welke is de minste


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zijn moeilijk met elkaar te vergelijken vind ik.

 

De processor en het RAM geheugen van de tweede hebben mijn voorkeur.

De grafische kaart en de interne opslag (SSD + hdd) van de eerste overtreft dan die van de tweede ruimschoots.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou dan om deze pc kunnen gaan: https://www.cnet.com/products/dell-optiplex-390-mt-core-i5-2400-3-1-ghz-8-gb-500-gb/

 

Met dit moederbord: s-l1600-6-12-3-1-900x900.jpg

Er is een PCI-exPress poort aanwezig voor een extra videokaart maar ik zou niet direct kunnen zeggen welke kaarten compatibel zijn met dit bord. Dat moeten we nog trachten uit te zoeken.

Er zijn echter slechts 2 SATA poorten aanwezig. 1 voor het DVD-drive station en één voor een SSD of HDD. Zowel een SSD als een HDD gaat dus niet. Men moet kiezen tussen één van beide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die speccy screenshots heb je al getoond en op basis daarvan heb ik een eerste antwoord gegeven gehad. Je mag die speccy text bestandjes altijd uploaden. We zullen zien of we er iets mee kunnen hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Theo2602 zei:

Nu mijn vraag, wie van deze twee is het minst slechte. Dan zet ik daar XP op.

 

De minst slechte, dat is de beste. Je zou dus op de beste Windows XP zetten en op minst krachtige Windows 10 behouden. Begrijp ik het goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.