Ga naar inhoud

Welke is de minste


Theo2602

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, Theo2602 zei:

Die AMD Radeon™ HD6450 (OPGA8) vind ik nergens te koop, behalve op Ebay, en zoals je zelf zegt, koop ik die beter niet.

 

Dat geldt voor dergelijke outled kaarten altijd wel ongeacht de bron. Nieuw zijn die al heel lang niet meer te koop.

Ik raad je aan om die kaart op 2de hands.be te kopen die Calvus voor u gezocht heeft.

 

Ik raad je echter aan geen overdreven investeringen te doen voor dat PCke. Een videokaart + een SSD dan ga je al richting € 100. Komt daar nog eens de aankoopprijs van de computer bij en uiteindelijk zit je nog met oud spul te kloten dat het ieder ogenblik kan begeven.

Als je 95 bent dan weet je dat je geen 120 wordt hé.

 

Een SSD haalt op dat moederbord slechts de helft van de snelheid die ze ondersteunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 minuten geleden, Theo2602 zei:

Neen, maar het is 2de hands, en Droske waarschuwde er terecht voor, dat men dan niet zeker is dat het werkt.

 

Schreef de verkoper niet dat die nog in goede staat is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Theo2602 zei:

1.000 euro is veel geld

Ik heb nog nooit 1000 euro betaald voor een computer Theo. Ik ben geen gamer of professionele gebruiker, net als u. Meestal geef ik er maximaal 600 euro aan uit. Per uitzondering koste mijn laatste laptop 800 euro maar dat is dan ook een laptop hé. Daarbij is het scherm, muispad en toetsenbord inbegrepen.

Koop nooit een nieuwe computer onder de 500 euro. Je hebt er snel spijt van.

 

Als men geen geld wenst te geven aan een nieuwe computer, en daar heb ik begrip voor, neem dan de tijd om na te gaan of iemand uit je kennissenkring die telkens het nieuwste van het nieuwste wil hebben, zijn nog zeer goede computer van de hand wil doen. De computer die je nu voor 60 euro gekocht hebt is eigenlijk ook te duur hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Theo2602 zei:

Er word zelden geschreven dat hij niet meer goed is.

 

Je bent toch wel iets te wantrouwig geworden na mijn waarschuwing. :D

Bel die verkoper gewoon even op en, als je een beetje mensenkennis hebt, dan merk je al snel of het allemaal betrouwbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langs de andere kant ....

 

Als de gezondheid nog vrij goed is kan je gerust nog meerder jaartjes mee hoor! 🙂

En ja, € 1000 is veel geld maar het kan voor veel minder en dan heb je al wel wat hoor.

 

Kijk hier eens, voor minder dan de helft van wat jij noemde, prijs/kwaliteit zijn Medions bij de betere:

https://www.medion.com/be/nl/shop/p/budget-pc-s-medion-akoya-e40012-budget-pc--intel-core-i3--windows-10-home--ultra-hd-graphics--8-gb-ram--1-tb-hdd-510023688A1

 

En deze heeft zelfs een SSD én een traditionele HDD voor een paar €-tjes meer:

https://www.medion.com/be/nl/shop/p/budget-pc-s-medion-akoya-e42021-budget-pc--intel-core-i3--windows-10-home--ultra-hd-graphics--8-gb-ram--256-gb-ssd--1-tb-hdd-510023678A1

 

Is maar ter info hoor, voel je vooral zeker en vast niet verplicht.

aangepast door Calvus
prijs/kwaliteit bijgevoegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ieder zijn mening hé, maar ik koop vandaag de dag niets meer met een i3 processor. Dat mag er dan nog een zijn van de 10de generatie. Tenzij je natuurlijk de tachtig al ruim gepasseerd zou zijn en ook nog eens 3 maal per dag 10 pillekes naast u bord hebt liggen. ^_^

Zelf ga ik al die kant op.😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Theo2602 zei:

lap boem, daar hebben we het weer. een moderator en een medewerker die verschillende meningen hebben. 

Stel je eens voor dat alle mensen identiek waren. Dat kan toch niet! Je moet uit adviezen je eigen conclusies kunnen trekken

Je vraagt toch niet dat hier de moderatoren en medewerkers kloons zijn van elkaar hé Theo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.