Ga naar inhoud

Welke is de minste


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In die Dell Optiplex 390 kan een AMD Radeon™ HD6450 (OPGA8) in.

Het is een PCIe x16 uitbreidingskaart: 1GB RAM met DisplayPort- en DVI-uitgangen.

Ik heb dit advies op de website van Dell zelf opgepikt.

 

Hier een review (2011) van die kaart: https://be.hardware.info/artikel/2080/amd-radeon-hd-6450-review

 

b.v.  Ebay (<<KLIK)  Let op de verzendkosten (shipping) !

 

Hou er wel rekening mee dat tweedehands videokaarten kopen van onbekende oorsprong niet zonder risico is. Sommigen schrikken er niet voor terug om kapotte kaarten te koop aan te bieden. Let daarom altijd op de koperswaarderingen.

aangepast door droske
Toevoeging in het rood
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze pc zit propvol stof en moet dringend stofvrij gemaakt worden. HIER (<<klik) een handleiding

 

Je laatste afbeelding geeft de aansluiting van de harde schijf weer en dat houd geen verband met de aansluiting van de videokaart.

 

Ik heb in de volgende afbeelding een paar extra markeringen aangebracht die ik ga toelichten.

 

Videokaart.thumb.jpg.6b8797fe764bcae5e69b4c97a3137c95.jpg.aff35da78c6094a3d9ca6afaadf1ca79.jpg

 

Verwijder het plaatje dat ik GROEN omkaderd heb.

Wat je ROOD omkaderd hebt dat is de PC-iExpress socket waar je de videokaart moet inpluggen.

Zorg er voor dat de videokaart goed ingeplugd is. Dus drukken totdat het BLAUW omkaderde borgklipje in de inkeping van de kaart springt. Ter info: als je ooit de kaart wil verwijderen dan moet je dat klipje zijdelings wegdrukken (vasthoudend) alvorens de kaart uit de socket te trekken.

Schroef de kaart nu vst aan het frame aan de hand van het schroefje waarmee het eerder verwijderd plaatje was vastgezet.

 

Voila, dat is alles. kabels komen er bij uw videokaart niet aan te pas. Bij de recentere zwaardere videokaarten is dat wel het geval.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.