Ga naar inhoud

W10 en Dell optiplex 390


Theo2602

Aanbevolen berichten

Blijkbaar staat de sleutel die je zou moeten hebben er niet tussen.

Verwijder studio op de normale manier.

 

Als dat niet lukt, gebruik dan REVO uninstaller (klik erop) proberen.

Handleiding in bijlage. Handleiding Revo Uninstaller

 

Doe daarna een registeropruiming met CCleaner en herstart de pc.

Probeer dan opnieuw om studio te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, het moet studio zijn. ik werk daar al 20 jaar mee (te beginnen met 8 ) nu 14, maar ik zou eigenlijk naar 21 willen overstappen, en deze computer zou dat, mits een betere grafische kaart en een SSD schijf wel aankunnen.

Misschien dit afsluiten en opnieuw een item maken met dit als titel terug zetten. desnoods bij andere helpprogramma's. alles loopt goed, tot ik studio ingeef, dan komt ook wat ze schrijven, maar ik weet niet wat ik dan moet doen. ik kom nooit in dat transform.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ooit begonnen met Studio V1..ja nu niet denken, zo die man is oud 😄. Toch op een bepaald moment overgestapt op Powerstudio omdat Studio en ik niet goed meer samen gingen. Ik vind voor mij zelf PowerStudio iets prettiger werken. Inmijn omgeving waren er overigens meer die zijn overgestapt wegens problemen met Pinnacle. Er zijn heel veel goede alternatieve die net zoveel en soms zelf iets meer kunnen als Studio en vaak gratis zijn. Je kunt altijd een gratis versie installeren om eens uit te proberen. Dus ik zou het advies van Kweezie  Wabbit nog een keer overwegen.

En ansers kun je het misschien hier eens proberen of zij bekend zijn met het probleem en kunnen helpen met oplossen: Pinnacle Studio Forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 84 en vorig jaar verving ik in twee laptops de HD door een SSD. Ik maakte een clown, zodat ik ineens alle programma's had. Nu zou ik weer een SSD moeten steken, en ik durf niet. Om maar te zeggen dat ik niet meer zo soepel verander.

Ik heb al jarenb Cyberlink Power director, en dat gebruik ik om video van foto's te maken, en om groene achtergronden te maken bij gif's waarvan ik eerst met Windows Movie maker filmpjes heb gemaakt. Als ik dat pas had kon ik er een vliegtuigje, loopings mee laten maken, nu weet ik niet meer, hoe ik daar moet aan beginnen,

Een hele lange uitleg om duidelijk te maken dat ik geen ander programma ga proberen. ik werk er verder mee op mijn oude computer, tenzij ik hier of op een ander forum een oplossing vind om studio te installeren op de Dell.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga een nieuw topic zetten, met de fout als titel. Misschien komen er dan helpers te voorschijn die op de huidige titel niet reageren. Helpt dat niet en ik krijg geen reactie, dan zal ik eens op een ander forum proberen. Tenslotte ben ik hier ook zo terecht gekomen omdat op de andere forums niemand mij kon helpen bij het werken met een virtuele machine, en hier 1 persoon (Qweezie Wabbit) dat wel kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Theo2602 zei:

ik ga een nieuw topic zetten, met de fout als titel. Misschien komen er dan helpers te voorschijn die op de huidige titel niet reageren. Helpt dat niet en ik krijg geen reactie, dan zal ik eens op een ander forum proberen. Tenslotte ben ik hier ook zo terecht gekomen omdat op de andere forums niemand mij kon helpen bij het werken met een virtuele machine, en hier 1 persoon (Qweezie Wabbit) dat wel kan.

Dit mag dus dicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.