Ga naar inhoud

W10 en Dell optiplex 390


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik heb, 2de hands een dell optiplex gekocht. De specificaties staan in bijgaande Speccy'

Nu heb ik daar allemaal raar problemen mee. Zo kan ik bv starten zonder wachtwoord niet inschakelen, gewoon omdat die keuze in Netplwiz de tabel om al dan niet een wachtwoord te geven, het kadertje dat je moet uitvinken niet bestaat. (zie foto)

Dan draai ik al jaren studio 14 op XP W7, W10 zonder problemen, en wanneer ik hem nu wil instaleren, krijg ik (zie foto)

Hoe kan ik dit verhelpen?

speccy.jpg

wachtwoord.thumb.jpg.ab1dcc08fa90f176eedd579f09b4f131.jpg

studio.jpg

aangepast door kweezie wabbit
Email adres verborgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je email adressen verborgen (voor je eigen veiligheid).

 

Om de pinacle studio te instelleren, moet je eerst het MS .net framework installeren.

Je kan het hier downloaden.

Even naar onder scrollen, taal kiezen en klikken op downloaden.

Bestand dotnetfx35.exe opslaan en daarna dubbelklikken op het bestand om de installatie te starten.

Met de andere problemen kan ik je niet helpen.

Succes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, zo simpel is het niet. Bij de installatie stopte het met de melding dat .net 3.51 niet op de computer was. Kweezie Wabbit  gaf toen hoe ik dat moest installeren. Daarna probeerde ik weer, en ik dacht dat het lukte, maar toen kwam 'er is een fout opgetreden bij het toepassen van transform', en dat is heel andere koek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.