Ga naar inhoud

Vergelijken grafische kaarten


Theo2602

Aanbevolen berichten

Wat kom je nu te zeggen Theo...

Op 30/12/2020 om 11:04, Theo2602 zei:

Nu werd door Droske gezegd dat dit nogal licht was, en hij stelde een andere voor, AMD Radeon™ HD6450 (OPGA8). Die is echter niet meer te koop, en deze die tweedehands werd aangeboden, reageerde niet op mijn vraag om ze te kopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 minuut geleden, Theo2602 zei:

Ik kan niet zoeken, gewoonweg, omdat ik niet weet, welke ik daar kan insteken, en welke voor verbetering zorgt.

Je ziet toch dat ik enkele voorbeelden geef en vraag of die geschikt zijn.

 

De marktplaatsen die jij opgeeft zijn allemaal in Nederland, maar als jij zegt dat die van Bol.com geschikt is voor mijn computer en het huidige grafisch systeem verbetert, koop ik die,

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Theo2602 zei:

Neen, maar dan moet ik laten verzenden, met kans op beschadiging. Verder zegde Droske dat 2de hands altijd een risico inhoud.

Dus mijn vraag is die van Bol.com geschikt en verbetert ze mijn computer???

Als die van Bol.com niet werkt, stuur ik die gratis terug en krijg mijn geld terug. Marktplaats, waar ik die computer kocht, is 'gekocht is gekocht'.

Zo wilde die computer in het begin helemaal niet opstarten, waarom weet ik niet, maar ik denk dat hij bij iedere hardware verandering: muis, toetsenbord, monitor, bleef hangen. Dan vijf minuten wachten en proberen op te starten.

Soms tien keer. na het installeren van XP en daarna terug W10, ging het steeds beter. Nu start hij de laatste drie dagen, zonder probleem.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Theo2602 zei:

Als die van Bol.com niet werkt, stuur ik die gratis terug en krijg mijn geld terug. Marktplaats, waar ik die computer kocht, is 'gekocht is gekocht'.

Daar heb je gelijk in Theo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat velen niet begrijpen, ik rijd van 1960 auto, en kan een wiel vervangen, that's all.

Ik heb een computer, beginnend met commodore 64 in de jaren 80, maar heb mij nooit geinteresseerd voor de werking ervan.

Met de commodore programmeerde ik een tekenfilm met de werking van een petroleuminstallatie, binnen en buitenvaren van schepen, vrachtwagens en treinen, 1.000 den lijnen basic.

ik schreef in basic en Dbase programma's die ik nog altijd gebruik, maar om hardware te herstellen zocht ik altijd hulp.

maar ook virussen zoeken en verwijderen, was niets voor mij.

En doordat ik gemiddeld acht uur per dag met de computer bezig ben, kan er al iets fout lopen. Als ik teveel op jullie beroep doe, zeg dat dan, dan zoek ik wel naar andere forums.

In elk geval iedereen bedankt, en een gezond en gelukkig 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.