Ga naar inhoud

Start foto


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb dus een tijd geleden mijn laptop weer op orde moeten brengen vanuit fabrieksinstellingen , omdat deze gecrasht was 

En nu gaat het toch een beetje anders , dan ik gewend was nl..

 

Ik start de laptop

Dan komt er een foto , en dan kan ik kiezen of ik deze leuk vind of niet , of een andere  

Dan klik ik midden op dat scherm om mij aan te melden (dat moet omdat ik de code in moet toetsen en dat kan ik er niet meer uit krijgen omdat ik het wachtwoord niet weet )

En dan pas krijg ik mijn bureaubladfoto , die ik zelf gekozen heb .

 

Zoals het  voorheen was , startte ik de laptop en kreeg gelijk mijn bureaublad foto

En dat zou ik graag weer terug willen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Hoe wijzig je het inlogscherm?

Je gaat naar ‘instellingen’ en vervolgens klik je op ‘persoonlijke instellingen’ en daarna op ‘vergrendelingsscherm’. Je ziet nu aan de rechterkant van de pagina de huidige achtergrond. Via het menu ‘Windows Spotlight’ kun je de afbeeldingen wijzigen. Je kunt nu kiezen uit twee opties: ‘afbeelding’ en ‘diavoorstelling.

 

Kies voor "afbeelding" en plaats de foto naar keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is weer in orde , 

En dat ik mij toch nog moet aanmelden , ja dat is niet anders he ?

Ik heb de laptop naar fabrieksinstellingen laten zetten door een erkend pc bedrijf 

Maar daar hebben ze wel een code bedacht , maar het wachtwoord weten ze niet meer 

Jammer , want dat wachtwoord en code gedoe dat is voor mijn doen helemaal niet nodig , alleen maar lastig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.