Ga naar inhoud

CCleaner Professional verwijderd.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Nu ik, na minder goede geruchten, mijn CCleaner heb verwijdert, vraag ik jullie, of het nodig is om,

mijn "tijdelijke internetbestanden" op te ruimen, en mijn "downloadgeschiedenis" en "coockies" te verwijderen ?

 

Zo ja, met welk (gemakkelijk ) programma ik dat kan verwezenlijken.

Graag een seintje a.u.b.

 

Groetjes.

Roland.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lang je geen problemen hebt met surfen is het niet echt nodig om die bestanden te verwijderen.

Bij problemen beschikt elke browser wel over een optie om de  cookies en de surf- en downloadgeschiedenis te wissen.

Je hebt dus geen extra programma nodig om "tijdelijke internetbestanden" op te ruimen, en  "downloadgeschiedenis" en "coockies" te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de bestanden wil of moet verwijderen, geef dan aan welke browser je gebruikt en wij helpen je wel verder.

Je kan ook zelf al op zoek gaan naar de optie om die bestanden op te ruimen.

Bij Internet explorer zit die optie bij de internet opties.

Voor Chrome en Firefox moet je kijken bij opties en dan bij privacy & beveiliging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kweezie wabbit en droske,

 

Beiden bedankt voor jullie zeer vlugge respons.

Uw adviezen doen me iets twijfelen, doch mijn dagelijkse gewoonte, van mijn PC af te sluiten

met een korte schoonmaak via CCleaner, ontbreekt mij, en maakt me een beetje ongerust,

door het niet opkuisen van de basis-besmettingen.......

 

Dus denk ik, CCleaner terug te installeren, zoals droske mij advieseert, doch de "niet betalende"

versie.

Moesten er werkelijk erge obstructies zijn, laat het mij weten.

 

Voor kweezie wabbit - mijn browser is "Microsoft Edge".

 

Met vriendelijke groeten.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Rolle Gmail zei:

doch mijn dagelijkse gewoonte, van mijn PC af te sluiten

met een korte schoonmaak via CCleaner, ontbreekt mij, en maakt me een beetje ongerust,

 

Die dagelijkse opschoning is absoluut niet nodig hoor. Persoonlijk vind ik dat zelfs zwaar overdreven. Cleaners worden vaak ten onrechte als beveiligingsprogramma's gezien.

Ik heb zelf CCleaner enkel nog staan om het programma te kunnen raadplegen als iemand er hulp bij vraagt maar het gebruiken doe ik nog zeer zelden en dan enkel nog eens uit nieuwsgierigheid. Sinds CCleaner is overgenomen door Avast stoor ik me mateloos aan de gemene manier waarop ze de gebruikers van de gratis versie naar de betalende versie lokken en velen trappen daar in.

 

Ik gaf de hint naar de gratis versie enkel maar omdat ik inderdaad het gevoel had je er ongemakkelijk bij voelt dat je het verwijderd hebt. Daar moet je zeker geen spijt van hebben want die prof versie is me geen eurocent waard.

 

De beveiliging van je pc komt niet in gevaar als je geen cleaner hebt staan zolang je een beetje ernstig met het Internet omgaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.