Ga naar inhoud

Controle videokaart 2e beeldscherm


Have0

Aanbevolen berichten

Beste lezer/lezeres,

 

ik heb twee beeldschermen aangesloten aan mijn vaste pc. Het 2e beeldscherm werkt niet meer. Ik heb een ander beeldscherm aangesloten op dezelfde uitgang ook deze werkt niet. 
Wie weet hoe ik het 2e scherm aan de praat krijg ? Alvast bedankt voor de moeite. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt meer op een hardware probleem.

Ik heb je vraag dus verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

 

Werkt het scherm nog wel op een andere pc of als eerste scherm?

Heb je al een andere kabel geprobeerd?

 

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Vink bij het installeren van Speccy alle aangeboden extra's uit!

spacer.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

 

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Have0 zei:

Er is een tweede videokaart ingebouwd.

 

Inderdaad, dat zie ik in de speccy log.

 

Enkele vraagjes...

  • Zijn beide monitoren aan deze kaart gekoppeld of is één monitor aan de interne video adapter gekoppeld?
  • Heb je eerder wel met twee monitoren kunnen werken op deze pc?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toon eens een afbeelding van apparaatbeheer.

 

Klik daarvoor met de rechter muisknop op START en kies Apparaatbeheer.

Zorg er voor dat vooral de beeldschermadapters zichtbaar zijn.

 

 

Overigens, je kunt beide monitoren ook op je Radeon videokaart aansluiten je hebt dan wel een DVI naar VGA adapter nodig.

Strædet thong hver dag sladre vga adapter dvi bestøver Mekanisk bekræft  venligst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat bedoel ik. In eerste opzicht is er niets mis met beide video drivers. Wel klopt er iets niet met de PCI-seriele poort driver en daar moet werk van gemaakt worden hoewel dat normaal gezien geen rechtstreeks verband houd met de interne videodriver.

Ik zoek het voor je uit, maar geef me wat tijd want ik heb nog andere taken op mijn agenda voor vanavond.

 

Oh ja, laat me ook eens weten via elke poort je beeldscherm niet werkt. Dit is toch wel belangrijk om weten.

aangepast door droske
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.