Ga naar inhoud

Hoe zet ik een jpeg van meerdere A4 pagina lang op A4 papier zonder marges?


Aanbevolen berichten

Dank u wel dotchiejack

Mooi dat de opmaak zo meekomt.

Ik vond het niet nodig voor onze discussies die we wel een voeren, maar ben wel benieuwd hoe je dit documentje dan hebt gemaakt.

Ik gebruik nu een browser met leesmodus (eerste knopje naast de adresbalk.

Deze modus is de mime van de site.

Via rechtsklikje in het venster en de opdracht afdrukken kan ik onmiddelijk de pagina afdrukken die ik nodig heb.

Werkte zo snel dat ik niet meer verder gezocht heb.

Hoe krijg je de originelen geplakt in word?

 

 

733468121_normalemodus.thumb.jpg.691580d4aa579f8b3e6ff981b47c26fe.jpgleesmodus.thumb.jpg.bc5e2fc06b6aa3c595a4c2a2f0a5b05e.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Weet niet met welke browser je het net op gaat, maar in Firefox is er een optie: lezersweergave in-/uitschakelen:

 

afbeelding.png.e2b4d15ebb6dd0792bfe2c8a95af7d86.png

 

Als je daarop klikt, krijg je omzeggens alleen de tekst van die pagina te zien, en kan je makkelijker gaan kopiëren en plakken.

 

In Edge vind ik het niet direct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi werkje van je dotchiejack,

Kopieren en plakken is een optie.

De leesfunctie vond ik in browser vivaldi.

daar kan ik via rechtsklik de optie 'afdrukken' selecteren, zo print ik deze tekst af.

Makkelijk.

Die andere browser, ik vergeet even de naam, ben op het werk, maakt schreenshot, of naar keuze webpaginashot of hoe moet je dat gaan noemen?

Enig probleem, als het te lang is, 30 A4tjes bvb dan stopt de shot halverwege al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/6/2021 om 11:48, Abramelin zei:

Mooi werkje van je dotchiejack,

Kopieren en plakken is een optie.

De leesfunctie vond ik in browser vivaldi.

daar kan ik via rechtsklik de optie 'afdrukken' selecteren, zo print ik deze tekst af.

Makkelijk.

Die andere browser, ik vergeet even de naam, ben op het werk, maakt schreenshot, of naar keuze webpaginashot of hoe moet je dat gaan noemen?

Enig probleem, als het te lang is, 30 A4tjes bvb dan stopt de shot halverwege al.

Die schermafdruk of hele pagina zit in de Maxthon browser.

Nu in de nieuwe versie van de voivaldi browser staat hetzelfde symbooltje, voor schermafdruk, of volledige pagina.

Met dat verschil dat deze word geconverteerd naar een pdf bestand.

5.8mb groot in dit geval, maar 1 pagina. Out of range voor papieren afdruk uiteraard.

Zelfde probleempje dus om op papier te krijgen, indien ik de hele pagina wil printen. Ik zou er een oude printer met lintpapier moeten voor inzetten dan.

Een pdf splitter lijkt me makkelijker te vinden om dit aan te passen.

Er is bij deze exotische browsers in elk geval een en ander aan het ontwikkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.