Ga naar inhoud

Logjes ter controle


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Heb je zelf al die  Restrictie , en we gaan even verder zoeken.

 

 

AfbeeldingDownload fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.

  • Kopieer en plak het volgende in het vak Zoeken:

The Network Early Alpha

  • Druk op de knop Zoeken in register.
  • Na de scan worden een logbestanden gemaakt (SearchReg.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

We komen steeds verder:

 

AfbeeldingDownload fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

WE gaan alles schoonmaken doe daarvoor:

 

Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha ! 'k heb weer wat meegemaakt dat een ander (normaal mens?) eens niet meemaakt !

 

Ingekort: ik maakte dat fixloxbestandje, ondertussen was ik op een ander terrein ook nog updates aan het binnenhalen,

deze namelijk: afbeelding.png.647f2f0a12ac8e07e8fcc5183db1438a.png

 

toen dat progje gedaan had vroeg het (zoals gewoonlijk als herstarten nodig was): herstarten of niet?

Ik koos voor niet en het progje sloot (als steeds) gewoon af.

 

Ik bekeek even mijn fixloggetje en kreeg plots de melding dat (iets als:) de computer wordt bijgewerkt (enfin, zo'n boodschap als bij de gewone windows-upgrades het geval is)

Windows werd afgesloten (ik dacht: hè komt er automatisch een update binnen?), maar kon al niet veel meer doen.

Systeem werd afgesloten en terug opgestart en ik ging dan naar FF om dat logje hier te posten en....

mijn FF was ribbedebie... ?? 

Via start FF proberen op te starten , maar daar werd doodleuk gemeld dat er geen exe met de snelkoppeling verbonden was.

 

Noch dat fixlog-gebeuren, noch dat installen van die drie dingen heeft volgens mij te maken met het heropstarten en kwijt-zijn van mijn FF... (of zit ik fout??)

 

Afsluiten: hier is het:   Fixlog.txt

 

ps: dat plaatje zette ik er bij omdat daaruit blijkt dat het niet echt om een windowsupdate ging: alleen maar twee defenderupdates en een.Net framework)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.