Ga naar inhoud

Logjes ter controle


Aanbevolen berichten

't eerste wat ik gedaan heb, was FF er terug op zetten.

Voordien had ik met Everything gekeken en die vond bij de bestanden nog maar 5 verwijzingen naar FF (allemaal shortcutverwijzingen) FF was dus blijkbaar gewoon van mijn systeem gewist. Wèl was er blijkbaar niet(s) gewist in het register: afbeelding.png.844961c04b34a3be592382e7d50c13e9.png

 

hier zijn ze:  Fixlog.txt  Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dus Firefox doet het weer?

Dat kan ik nu verder niet nakijken wat er was gebeurt.

 

Je heb Fixlog.txt geplaatst in plaats van FRST.txt < zou je deze nog even willen plaatsen.

The Network Early Alpha 1.0 staat alvast niet meer in je programma lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, FF doet het weer - er waren nog enkele andere kleinere probleempjes buiten FF (vb; ik ben al mijn niet en wel gepinde bestanden kwijt - ik bedoel de snelkoppelingen als je in de taakbalk rechts op een programmaicoon gaat klikken) en Outlook ging eerst ook nog iets doen/in orde brengen voor hij opstartte)

 

sorry voor het foute logje  hier: FRST.txt

 

6 minuten geleden, abbs zei:

The Network Early Alpha 1.0 staat alvast niet meer in je programma lijst.

hé ja: 't is weg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Passer zei:

Ja, FF doet het weer - er waren nog enkele andere kleinere probleempjes buiten FF (vb; ik ben al mijn niet en wel gepinde bestanden kwijt - ik bedoel de snelkoppelingen als je in de taakbalk rechts op een programmaicoon gaat klikken) en Outlook ging eerst ook nog iets doen/in orde brengen voor hij opstartte)

 

Dit heeft dan met die "Restrictie" te maken gehad, die heb ik laten aanpassen waardoor jij bepaalde dingen weer moet instellen.

Dat is gelukkig niet het ergste en kan je weer instellen :top:

 

Verder ziet alles er weer goed uit.

 

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.