Ga naar inhoud

Videokaart Levensduur


Aanbevolen berichten

op 22 juni 2020 liet ik in mijn desktop een videokaart plaatsen:

1023 NVIDEA geforce GT520 asustek

Nu blijkt die het al op te hebben gegeven. Kan er een oorzaak in de computer zitten.

Ik kan natuurlijk Speccy niet uitvoeren, maar heb nog een afdruk die ik hier bij zet

2021-01-12-Desktop Assus.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja, maar ik ben niet gerust in heel die zaak. dat was tijdens de corona lock down. ik mocht dus niet naar de winkel komen, en de man kwam die brengen en plaatsen. maar uit heel de uitleg verstond ik dat dit een 'losse medewerker' was, die dit als bij job deed.

op het ogenblik denk je er niet aan, mede door de rare toestand.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo iets speelt op gebied van waarborg geen rol. Je kocht een nieuwe kaart en die moet na een jaar behoorlijk blijven werken.

Wiè ze in je computer stak speelt geen rol, zolang het maar iemand van de zaak was. (en iemand die er door de zaak voor

uitgestuurd wordt, is ook 'iemand van de zaak' in deze context.

Moest jij ze er nu zelf ingestoken hebben of iemand van je kennissenkring, dàn lag de zaak anders.

 

Of de computer de oorzaak kan zijn? Theoretisch wel natuurlijk : als je voeding het bv begeeft en je een overspanning krijgt - maar dat merk je

dan ook wel aan andere dingen.

 

Moesten ze die tour opgaan, vraag dan precies wàt de oorzaak was en vertel het hier in dit topic, dan kunnen mensen meedenken en beoordelen

of hun verhaal wel kan kloppen of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Theo2602 zei:

Heb al bericht gehad dat het garantie is.

Dan maakt het verder ook niet uit of je de juist Speccy afbeelding getoond hebt hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.