Ga naar inhoud

iphone 6S: wekker functie werkt niet meer


Aanbevolen berichten

hallo, ik wil gebruik maken van de wekkerfunctie, maar dit werkt niet meer zoals voorheen, waarschijnlijk via een ios update... Hoe kan ik opnieuw gebruik maken van de vroegere settings? Blijkbaar gaat dit nu enkel via de app Gezondheid en heeft te maken met 'mijn slaap'......, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik de volgende handleiding om de wekker te zetten: https://support.apple.com/nl-nl/HT207512

 

Let op: wanneer je de app Klok hebt geopend en daarna hebt getikt op het tabblad Wekker, dan zie je de knop Configureer staan. Op die knop moet je niet klikken, want dan kom je inderdaad bij de app Gezondheid uit.

Tik dus niet op de knop Configureer, maar op het oranje plusteken (+) dat rechts bovenaan staat.

 

image.thumb.png.966cdb5de6d284af8a85a8f2a9655952.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan kun je toch de wekker instellen? Die staat nu (in jouw afbeelding) op 15:41 uur. Maar dat is vast niet de tijd waarop jij gewekt wil worden. Stel dat je morgenochtend om half 8 gewekt wil worden, dan typ je 0730. Daarmee is de tijd waarop de wekker af zal lopen ingesteld op 07:30 uur.

 

Wil je alleen morgenochtend om half 8 gewekt worden, dan hoef je alleen nog maar bovenaan op Bewaar te tikken. Klaar!

Wil je echter iedere werkdag om half 8 gewekt worden, dan tik je achter Herhaal op Nooit, en je gaat dan vinkjes zetten achter:

Elke maandag

Elke dinsdag

Elke woensdag

Elke donderdag

Elke vrijdag

 

Daarna tik je op Vorige en je tikt dan pas op Bewaar.

Je kunt voor zaterdag en zondag een andere wektijd instellen. Je kunt zelfs voor iedere dag van de week een andere wektijd instellen. Daarvoor hoef je alleen maar op het plusteken te klikken en dan een extra wekker toe te voegen.

 

Een ingestelde wekker verwijderen is ook erg makkelijk. Ik heb even 3 wekkers aangemaakt en wil de onderste verwijderen. Dat doe je door die wekker naar links te vegen en dan op Verwijder te tikken.

 

Ik weet het, onder Wekker, Slaap / Opstaan staat nu 'Geen wekker', maar de ingestelde wekker zal op het juiste tijdstip aflopen.

 

Ashampoo_Snap_2021.07.13_20h04m30s_002_Wekker-png - Windows Photo Viewer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.