Ga naar inhoud

toetsenbord


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb reeds nieuwe gestoken m0a0ar steeds hetzelfde result0a0at.

heb ook een nieuw gekocht voor de zekerheid.

m0a0ar indien gewenst k0an er verder gezocht worden, wie weet k0an er uit geleerd worden.

in elk gev0al z0al ik niet meer kunnen 0antwoorden voor vrijd0ag w0ant ik word morgen geopereerd v0an b0a0ask0anker.

ik lees het d0an wel w0at we verder doen. 

tot d0an. thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In naam van het PCH team wens ik je een succesvolle operatie en een spoedig herstel. :top:

image.jpeg.cf05a1774555ef2aaf3b71eac1a7f40e.jpeg

 

Haal die USB-dongel bij een afgesloten pc eens uit die USB poort.

Start de computer opnieuw op en plaats hem opnieuw. Zo mogelijk in een andere USB-poort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst (en vooral) een voorspoedige operatie en een snel en zo volledig mogelijk herstel gewenst !

 

 

13 uren geleden, ricardo425 zei:

heb ook een nieuw gekocht voor de zekerheid.

wat bedoel je: een nieuw stel batterijen of een nieuw toetsenbord?

 

Het is dus met een draadloos tobo dat je het hebt...

Heb je nog een usb-kabel op overschot die je in je systeem kan inpluggen waarin je de ontvanger van je tob kan steken en die ontvanger op die manier een eind van je kast  èn van je scherm kan plaatsen? Zo ja: leg je ontvanger op die manier eens een eind van je scherm en je kast.  Helpt het?

 

Wellicht kan je het niet, maar moest je het kunnen: plug dat tob eens in een ander systeem in en kijk eens of die het daar nog heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Passer zei:

Wellicht kan je het niet, maar moest je het kunnen: plug dat tob eens in een ander systeem in en kijk eens of die het daar nog heeft?

Kan ook aan de laptop gekoppeld worden. Dus kan het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/7/2021 om 16:51, droske zei:

En is de driver van de USB dongle in orde?


Misschien heb ik hier een moeilijke vraag gesteld.

Geef ons daarom eens wat gegevens van je draadloze toetsenbord. Te beginnen bij het merk en verder, indien weergegeven op het label, het model en/of serie nummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.