Ga naar inhoud

PC loopt vast en crasht soms


Mc1324

Aanbevolen berichten

Het opstarten van usb staat in het 2 de bericht van Dasle in die topic.

 

Hieronder staat hoe je de voeding kan testen maar doe eerst even de Memtest86+.

Om je voeding te testen:

Downloud SpeedFan via deze link SpeedFan 4.52 en installeer het programma volgens de instructies op het scherm. Als het programma is geinstalleerd trek een screenshot van het eerste scherm dat je krijgt en post het in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ictknechter zei:

Het opstarten van usb staat in het 2 de bericht van Dasle in die topic.

 

Hieronder staat hoe je de voeding kan testen maar doe eerst even de Memtest86+.

Om je voeding te testen:

Downloud SpeedFan via deze link SpeedFan 4.52 en installeer het programma volgens de instructies op het scherm. Als het programma is geinstalleerd trek een screenshot van het eerste scherm dat je krijgt en post het in je volgende bericht.

Thanks voor je hulp. Ik zal eerst de Memtest doen. Laat morgen weten hoe het is verlopen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is helaas niet gelukt om Memtest te draaien. Toen ik mijn computer herstarte kreeg ik de melding dat dit programma alleen werkt in UEFI. 

In de bios heb ik Legacy/Uefi modus uitgezet en daarna op alleen UEFI gezet, maar dan startte de USB stick niet meer op. Ook in de Bios

geen mogelijkheid om de USB stick te selecteren.

 

Zal het vanavond op een andere manier proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mc1324 zei:

Denk dat als ik het op een CD brand dat wel het werkt als ik de BIOS weer terug zet naar UEFI

Dat is geen slecht idee.

 

4 minuten geleden, Mc1324 zei:

Dat programmatje van Speedfan zal ik testen alleen heb geen idee wat ik precies moet doen 

Als je het programma download en de installer doorloopt start het programma.

Je krijgt dan info te zien over de voeding maar ook over de ventilators in je laptop.

Trek daar een screenshot van en stuur die door met je volgende bericht.

Als je ergens vastzit laat het weten dan doe ik de stappen van de installer samen met u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ictknechter zei:

Dat is geen slecht idee.

 

Als je het programma download en de installer doorloopt start het programma.

Je krijgt dan info te zien over de voeding maar ook over de ventilators in je laptop.

Trek daar een screenshot van en stuur die door met je volgende bericht.

Als je ergens vastzit laat het weten dan doe ik de stappen van de installer samen met u.

Krijg helaas geen informatie. De enige informatie die ik krijg op het begin scherm zijn

de temperaturen. Maar op alle andere tabs is geen informatie te zien helaas 

 

 

Schermafbeelding 2021-08-24 100028.jpg

aangepast door Mc1324
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.