Ga naar inhoud

PC loopt vast en crasht soms


Mc1324

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden, ictknechter zei:

Ik heb nog een belangrijke vraag. Heb je zelf dingen bij in je computer gestoken? Want dan kan het zijn dat je voeding te licht is.

 

Hoop de Memtest vanavond te kunnen draaien. Voor zo ver ik weet niet. Wel heb ik een tijdje terug de videokaart vervangen voor een betere, maar toen ben ik wel van een 550 Watt voeding naar een 750 watt voeding gegaan. Misschien is dat alsnog net te weinig.

De voeding die ik nu heb gekocht is een 1000 Watt versie, dus dat lijkt me meer dan voldoende 😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mc1324 zei:

Wel heb ik een tijdje terug de videokaart vervangen voor een betere, maar toen ben ik wel van een 550 Watt voeding naar een 750 watt voeding gegaan. Misschien is dat alsnog net te weinig.

De voeding die ik nu heb gekocht is een 1000 Watt versie, dus dat lijkt me meer dan voldoende 😋

Dat is inderdaad meer als voldoende als je alleen een video kaart hebt gestoken.

2 uren geleden, Mc1324 zei:

Hoop de Memtest vanavond te kunnen draaien

Prima

 

Test met windows je schijven  eens op fouten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mc1324 zei:

Vraag me echt af wat het nou precies is. De afgelopen dagen geen last van gehad, maar vorige week bijvoorbeeld wel. Zal morgen laten weten of het gelukt is met de Memtest

Ik ben ook benieuwd naar wat het is.

 

1 minuut geleden, Mc1324 zei:

ieder geval bedankt voor je hulp 

Graag gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.