Ga naar inhoud

Bericht verplaatsen van Postvak in naar Concepten lukt niet


Aanbevolen berichten

Hello,
Ik werk met Windows Home 10 . Als ik in Live Mail een bericht in mijn "Postvak In" wil verplaatsen naar" Concepten "lukt dat niet meer. Er staan nu 12 berichten in mijn" Concepten" en er komt niets meer bij als ik een bericht wil verplaatsen vanuit mijn "Postvak In".
Wat doe ik verkeerd?
Graag uw hulp hierover.
Grtz,
leopold
 

 

 

 

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gilbert van RUmst,

 

welkom op PCH.

In je vraag heb ik net de screenshots gewist omdat er nogal veel privégegevens in staan: je ziet er bv je mailadres in, het begin van gesprekken,

je geadresseerden enz.

Het is niet zo aangewezen van zo'n dingen openbaar op het net te zetten, vandaar.

Ook is je vraagstelling naar mijn idee ook duidelijk zonder die plaatjes.

Moest je echter wensen dat één of meer er van terug in je post komen, vertel het dan,

dan maak ik de 'gevaarlijke' dingen even onzichtbaar en is de rest nog voldoende duidelijk te zien.

 

Passer

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Passer zei:

Gilbert van RUmst,

 

welkom op PCH.

In je vraag heb ik net de screenshots gewist omdat er nogal veel privégegevens in staan: je ziet er bv je mailadres in, het begin van gesprekken,

je geadresseerden enz.

Het is niet zo aangewezen van zo'n dingen openbaar op het net te zetten, vandaar.

Ook is je vraagstelling naar mijn idee ook duidelijk zonder die plaatjes.

Moest je echter wensen dat één of meer er van terug in je post komen, vertel het dan,

dan maak ik de 'gevaarlijke' dingen even onzichtbaar en is de rest nog voldoende duidelijk te zien.

 

Passer

Thanks voor uw inzicht op mijn screenshots met gevoelige data zoals mijn e-mailadres. Neen het is niet nodig om ze terug te plaatsen en de gevoelige gegevens te schrappen.

Grtz,

leopold

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de reactie op mijn vraag.

Omdat ik dit bericht van mijn energie leverancier belangrijk vindt om te behouden voor eventuele latere contacten met hen.

En natuurlijk ook om niet onnodig alle berichten te laten staan in mijn "Postvak In", zodat het niet een onoverzichtelijke boel wordt . Want dagelijks komen er een hele resem reclame berichten binnen van firma's waar ik in het verleden reeds een online bestelling heb gedaan. 

 

Neen er komt geen foutmelding. Op mijn toegezonden screenshots zag je dat de verplaatsing is doorgegaan in een blauw berichtje onderaan , nadat ik op "Verplaatsen" heb geklikt met de rechtse muisknop in de contextmenu van de muis.  

Maar als ik dan op "Concepten" klik  en kijk naar de berichten zie ik het zogezegde toegevoegde bericht er niet bijstaan.

Ik heb dit reeds verschillende keren geprobeerd maar niets gebaat. Al de overige functies in mijn Live Mail in Windows Home 10 werken goed.

Ik heb vandaag nog alle "Niet gewenste berichten" verwijderd zonder problemen.  Alleen "Concepten" werkt niet normaal".

Grtz,

leopold

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je niet beter onder het "Postvak IN" een nieuwe submap aanmaken (bvb. energieleverancier) en daar de berichten in opslaan. "Concepten" is daar minder voor geschikt, want dat is enkel bedoeld om tijdelijk berichten op te slaan die nog niet afgewerkt zijn of die je pas later wil versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Gilbert van Rumst zei:

Bedankt. Vermits alleen mijn naam zichtbaar is dacht ik dat  het wel veilig genoeg is om deze printscreen te plaatsen.

 

Niet alleen je naam was zichtbaar, maar onder "accounts" ook al je mailadressen. En dat is net gesneden koek voor eventueel misbruik van gegevens. De screenshots hebben we dan ook - uit veiligheidsoverwegingen - geblurd !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.