Ga naar inhoud

Een videofilm gemaakt met Foto's in Windows 10 terug in clips delen


Gilbert van Rumst

Aanbevolen berichten

Dank voor uw inzicht hierover. Ik ben zo vriendelijk om te melden dat ik geen antwoord op een ander forum kon krijgen op mijn vraag, en dan krijg ik deze terecht wijziging. 

Ik heb op het vorige forum waar ik mijn vraag stelde geschreven dat het geen probleem is dat ze geen oplossing kunnen aanbrengen, en dat ik verder zou zoeken naar een antwoord op mijn vraag.

Daar is toch niets verkeerd aan.

Ik zou dus zonder een oplossing moeten blijven zitten voor mijn probleem omdat ik reeds de vraag heb gesteld op een vorig forum.

Ik stel nu niet meer zo veel vragen als voorheen, op fora omdat de opmerkingen steeds negatiever worden.

Blijkbaar is de concurrentie tussen de diverse fora een onderliggende basis reden om zo op te treden tegen de topicers.

En hoe kunnen de leden dubbelpost opmerken als ik schrijf dat ik verder zal zoeken omdat ik geen oplossing krijg op mijn vraag.

 

Hier mijn vraag op het ander forum:

 

Blijkbaar is het programma Gramblr u niet bekend. Dit is een free programma van derden die enkel wordt gebruikt om afbeeldingen en video's te uploaden naar Instagram vanaf een helpdeks(computer)of laptop.

Je hebt een voorbeeld getoond die enkel afbeeldingen en video's kan uploaden vanaf een mobiel zoals een smartphone.
Ik wil echter mijn video met muziek uploaden van mijn laptop naar Instagram!

Dus als je niet bekend bent met het gebruik van Gramblr verwacht ik ook niet dat je een antwoord kunt geven op mijn vraag.

Geen probleem. Ik zoek wel verder.
Zie zo . 

Groet,

leopold

 

   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Gilbert 

 

Ik denk dat je mij niet goed hebt begrepen.

Ik ben zelf geen medewerker en heb de regels niet gekozen. Ik heb zelf niet gezegd dat je iets fout hebt gedaan. En je mag je vraag gerust op een ander forum stellen daar is niks mis mee. Maar als je door 2 fora tegelijk word geholpen geraakt alles in de war. Voor je vraag van Gramblr wacht je best even op een ander lid dat je kan verder helpen en raad ik je aan om een nieuwe topic te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks.

Ja ik kan begrijpen dat je dacht dat ik op twee fora terzelfdertijd mijn vraag stelde.  Dat is dus niet zo.

Pas als ik zeker wist dat ik niet kon geholpen worden heb ik me naar pc-helpforum gericht om tot een oplossing te proberen komen. 

Dat is ook duidelijk te zien in mijn citaat  in mijn vorig bericht die handelt over  mijn vraag.

Ik zal een ander topic openen en wachten tot een ander lid misschien wel een oplossing kan aanbieden.

Grtz,

leopold 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, dotchiejack zei:

Beste,

Dit is het forum reglement.

Er is echter niemand die zegt dat je je vraag niet mag stellen op een ander forum.

Zoals je nu hebt gedaan, vermelden op welk forum je hebt gepost is voldoende. (ook in het andere forum)

Zodoende kunnen helpers kijken of ze verder moeten zoeken naar een oplossing of er verder geen tijd meer moeten insteken omdat er ergens anders al een oplossing was gegeven.

 

 

Hello ,

Zoals je kunt lezen in mijn antwoord citaat in mijn vorig bericht  staat duidelijk aangeduid, dat het geen probleem is dat ik geen oplossing kan krijgen en dat ik dus verder zal zoeken.

Voor nog meer duidelijkheid zal ik de vermelding: "Het topic mag worden gesloten " plaatsen in een volgend bericht.

Er komt dus geen antwoord meer op mijn vraag op het forum Piepcomp.nl

Blijkbaar is  de inhoud van mijn vraag moeilijker dan ik dacht om op te lossen. 

Dus :"kan ik een video met muziek die ik zelf heb gecomponeerd vanaf een laptop of pc üploaden op Instagram?

 

grtz,

 

leopold

gil   bericht naar pc helpforum  25 sept  2021.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je best een nieuwe topic start want nu denken de mensen dat je een probleem hebt met windows video-editor.

 

En de topic sluiten was in princiepen niet nodig het enige waar je op moet letten is dat je geen 2 verschillende stappenplannen tegelijk volgt. Maar dat maakt nu niet meer uit. En we helpen je allemaal graag verder.

 

Als er geen probleem meer is met de video-editor laat het dan weten dan sluit één van de moderators deze topic.

 

Vriendelijke groeten Ictknechter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/9/2021 om 11:12, ictknechter zei:

Ik denk dat je best een nieuwe topic start want nu denken de mensen dat je een probleem hebt met windows video-editor.

 

En de topic sluiten was in princiepen niet nodig het enige waar je op moet letten is dat je geen 2 verschillende stappenplannen tegelijk volgt. Maar dat maakt nu niet meer uit. En we helpen je allemaal graag verder.

 

Als er geen probleem meer is met de video-editor laat het dan weten dan sluit één van de moderators deze topic.

 

Vriendelijke groeten Ictknechter

Thanks. In orde.

Ik zal een nieuwe topic maken. Welke categorie moet ik nemen: Multimedia of Andere Software?

Dus een vraag over het gebruik van Gramblr in Instagram.

Grtz,

leopold.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.