Ga naar inhoud

Een videofilm gemaakt met Foto's in Windows 10 terug in clips delen


Gilbert van Rumst

Aanbevolen berichten

Oké. Bedankt. Weer wat bijgeleerd. 

Heb jij kennis over het free programma Gramblr?

Zo ja, dan weet je dat dit progje gebruikt wordt om vanaf een pc of laptop afbeeldingen en foto's als ook video's te kunnen uploaden op de sociale website Instagram.

Maar ik wil weten of de video's die met Gramblr worden geüpload ook muziek mogen bevatten als achtergrond muziek .

Graag uw inzicht hierover.

Grtz,

leopold

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké begrepen. Dus als je een vraag heb gesteld op een forum en je krijgt daar geen antwoord meer op, dan mag je dezelfde vraag niet verder meer stellen op een ander forum.

M.a.w.  Als je een artikel wil kopen in een bepaalde winkel en ze hebben het product niet in voorraad, dan mag je hetzelfde artikel niet meer kopen in een andere winkel.

Grtz,

leopold

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind dat ook een foute instelling. ik, en waarschijnlijk velen hier, zijn op dit forum terechtgekomen omdat we op een ander geen oplossing vonden. Ik snap wel dat het niet kan, dat je verschillende raadgevingen gaat volgen, want dan loopt alles in de war.

Maar als je ergens iets vraagt, en daar is niemand die antwoord weet, is het logisch dat je verder zoekt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.