Ga naar inhoud

USBC - camera


deschachtm

Aanbevolen berichten

ja hoor, heb 2 ingangen, die andere gaat nog slechter, ik heb het gevoel dat de poort die ik altijd gebruikte nu voor niks meer gaat, mn printer herkent hij er ook niet meer, wel op de 2de poort, is ook deze poort die ik nu nog kan gebruiken voor mn ander fototoestel, die werkt wel nog.  Probleem is begonnen nadat ik de foto's oplaadde voor mijn zoon via zijn smartphone want de eerste melding die ik kreeg was iets van het vorig toestel heeft problemen veroorzaakt, maar dit bericht heb ik maar 1x gezien want daags nadien is het me dan wel nog gelukt om die te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik je goed? :

je hebt 2 ingangen

ingang 1 doet het niet (meer) voor je fototoestel B (laat ik het B noemen: dat ander toestel dat nog wel gewoon herkend wordt)

ingang 2: hier doet de printer het goed en ook je ander fototoestel

 

Als het zo is: heb jij op de 2 dat ene fototoestel A al eens geprobeerd (hetgene het dus op ingang 1 niet doet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sorry klinkt ingewikkeld en vorig bericht wat onduidelijk misschien, ik probeer opnieuw.  dus mijn fototoestel A die ik veel gebruik word op geen enkel ingang meer herkend nog op 1 nog op 2, dus momenteel onbruikbaar.  Op ingang 1 werkt ook mijn fototoestel B en printer niet meer maar deze worden wel herkend op ingang 2.  Op ingang 2 wel al geprobeerd voor fototoestel A maar daar slaat fototoestel compleet door dan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus is er al minstens iets fout met die ingang 1 (waar niets het hem nog doet)

   en dus zou het een oplossing kunnen zijn van die usb te verwijderen (zoals al gezegd)

 

Je toestel A doet het ook op ingang 2 niet - dat zou er mogelijk op kunnen wijzen dat er ook aan het toestel iets mankeert.

 

Maar goed: we gaan dus eerst moeten proberen van die ingang 1 terug ok te krijgen.

 

Plaats jij eens zo'n plaatje zoals ik plaatste (bericht woensdag 11.13)  ?

(al zou ik toch nog graag even wachten op Falstring)

 

A propos: welke windowsversie staat op je systeem?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.