Ga naar inhoud

USBC - camera


deschachtm

Aanbevolen berichten

 

Hallo, sinds kort kan ik mn foto's niet meer op mn pc opladen, via USB, herkent mn toestel niet meer

Via apparaatbeheer zie ik onbekend staan, en onder usb staan er verschillende maar bij die met foutmelding staat bij details/gebeurtenissen  iets van toestel niet gemigreerd

Kan iemand mij helpen aub

gebruik Windows 10

groetjes en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat ook nog onder de gebeurtenissen

Device USB\VID_0000&PID_0002\5&376aba2d&0&11 was not migrated due to partial or ambiguous match.

Last Device Instance Id: USB\VID_090C&PID_1000\5&376aba2d&0&11
Class Guid: {36fc9e60-c465-11cf-8056-444553540000}
Location Path: ACPI(_SB_)#ACPI(PCI0)#ACPI(XHC_)#ACPI(RHUB)#ACPI(HS11)
Migration Rank: 0xF000FFFFFFFF0022
Present: false
Status: 0xC0000719

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

USB’s opnieuw installeren
    In apparatenbeheer zie je (onderaan) je verschillende usb-driver
    Voor elke usb-driver: kies telkens ‘installatie ongedaan maken’
    Daarna terug je computer opstarten en Windows gaat de driver opnieuw installeren

Probeer dit even?  (moest je een draadloze muis hebben: laat die usb dan ongemoeid OF neem hem als laatste want daarna kan je niets meer met je systeem en gezien

je moet herstarten moet dit dan via de pc-knop gebeuren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie er een zestal staan, gisteravond heb ik dit ook al eens geprobeerd maar was de muis die ik had verwijderd, ben dan maar gestopt maar ik kan enkel kiezen voor apparaat verwijderen, is dit ook oké als ik hier op klik, bij eentje kan ik nog kiezen tussen verwijderen of uitschakelen.  De muis, ik weet niet meer juist welkeen dit is, is dit de USB voor massa opslag of  de hoofdhub daarnaast nog 3 samengesteld usb en 1 intel USB 3.0 extensible host controller - 1.0 microsoft

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, deschachtm zei:

is dit ook oké als ik hier op klik,

ja, kies idd voor verwijderen en niet alleen uitschakelen (anders blijven de drivers gewoon staan)

 

1 uur terug, deschachtm zei:

maar een ander fototoestel met dezelfde USB-kabel in dezelfde opening lukt wel

't kan zijn dat die andere drivers gebruikt

(en dat de drivers in je werklaptop nog ok/intact zijn)

 

Probeer dus maar eens met al je usb's te verwijderen (enfin: de drivers natuurlijk :) )

O ja: bij het rebooten valt het Windows op dat voor die usb's geen drivers meer geïnstalleerd zijn en dan gaat hij naar de goede op zoek en installeert die opnieuw.

'k Hoop dat het je helpt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch even aanvullen: je krijgt het reboot effect alléén als je de pc écht opnieuw opstart.

uit- en weer aanzetten zet w10 alleen maar in een soort slaapstand.

dus: ga start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'; alleen dan zal windows zich uit het werkgeheugen halen en bij het weer aangaan zichzelf opnieuw in het werkgeheugen (dus maagdelijk) opbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dankuwel voor de tip, maar gisteren nog niks durven verwijderen omdat collega plots sprak van drivers moet ik misschien in een andere map kijken onder apparaatbeheer, nu dacht ik bij onderste dat ik zie nl Universal serial bus-controllers, daar staan er een 6-tal onder, ik vermoed dat USB voor massa opslag de muis is en ik deze mag laten staan, of zit ik een verkeerde map te kijken, groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.