Ga naar inhoud

USBC - camera


deschachtm

Aanbevolen berichten

dit is de werkwijze waar passer op doelde:

- koppel alle usb-apparaten af
- configuratiescherm (- systeem - hardware) - apparaatbeheer
- als kruisje voor 1 usb-vermelding, dan openklikken zodat je een reeks usb-dingen ziet.
- selecteer de bovenste ervan, klik rechts en kies voor: installatie ongedaan maken
- werk zo alle usbvermeldingen af
- herstart de pc op deze wijze: ga start/aflsuitmenu/optie 'opnieuw opstarten'

- na de herstart worden alle usb-dingen opnieuw in windows  geïnstalleerd.
- daarna zouden alle apparaten (een voor een aankoppelen!) weer herkend moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Falstring,

blijkbaar zat ik toch juist (maar wat zekerheid achter de hand is altijd meegenomen :) )

Waar ik dan wel soms problemen mee heb: muis en tobo zitten ook in een usb - en als (de driver van) diè dan verwijderd wordt, doet noch mijn muis

noch mijn tobo het nog.

En dus wordt 'herstart op deze wijze: enz...' wel moeilijk en gebruik ik altijd maar de aan/uitknop van mijn systeem. (of gewoon de stroom er af - 't is een PC)

Niet dat het problemen geeft achteraf, maar 'k zou een elegantere afsluitmethode willen (maar die is er niet denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, da's altijd even lastig....

soms helpt het om de muis los te nemen en weer in te pluggen zodra het item waardoor ie werd uitgeschakeld geweest is.

lukt dat niet dan helpt de aan/uitknop, maar om een echte herstart te bereiken moet je die dan een seconde of tien ingedrukt houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry door omstandigheden niet meer op pc kunnen gaan, maar ga het nu proberen.  Nog 1 vraagje misschien, moet ik enkel die hoofdhubs uitschakelen (zie dit op tekening/afbeelding van de woensdag staan) of alles wat ik zie, alle 6 dan? ik zie voor het eerst een klein driehoekje staan bij usb massaopslag, is waarschijnlijk nadat ik nog eens de foto's oplaadde van de smartphone van mn zoon (in de slechte uitgang) en deze lukt wel maar geeft fout nadien, fout 47 omdat het apparaat niet uitgeschakeld werd, maar kunnen dit op de pc ook niet uitschakelen zoals we normaal doen met het fototoestel

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.