Ga naar inhoud

computer blijft hangen


Aanbevolen berichten

Zojuist, fritzthefox zei:

eerlijk gezegd,ben er op een andere manier aangeraakt maar het blijft elke week verwittigen dat ik moet updaten  en scannen doe ik er ook regelmatig mee

Waarschijnlijk is het een illegale Malwarebytes, (bedankt voor je eerlijkheid) ik zie dat je veel met Torrents downloaden bezig ben en dat kan zeer gevaarlijk zijn want via torrens worden de meeste virussen verkregen.

Ik ben geen politie agent maar ik ga je toch waarschuwen via illegale programma's ben je een gevaar voor jezelf maar ook voor anderen want door dat soort programma's staan porten open waardoor je pc zonder dat je het weet gebruikt kan worden.

Ik weet niet of je bankzaken of betalingen doet via deze pc maar dat is dan zeker niet aan te raden.

Staan er nog meer illegale programma's op deze pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, fritzthefox zei:

 

1 minuut geleden, fritzthefox zei:

nee,geen illegale meeren ik doe niets van bankzaken op mijn  computer,hij blijft meestal hangen op outlook

Om te kijken hoe we van dit probleem afkomt is het belangrijk om programma's te verwijderen die dit kunnen veroorzaken.

Daarbij zit ook jammer genoeg die oude versie van Malwarebytes, dus het is aan jou om door te gaan en de programma's te verwijderen die ik aangeef.

Wil je dat niet heb ik daar ook begrip voor want het is en blijft jou pc, ook ken ik dan niet beloven dat we hierdoor je probleem van outlook kunnen oplossen

maar ik begin altijd om te zorgen dat programma's die de pc kunnen storen te verwijderen.

 

Dus aan jou of we door gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, fritzthefox zei:

kun je zien welke andere programma's de oorzaak kunnen zijn?

 

Jammer genoeg niet maar ik zie wel foutmeldingen van bepaalde programma's, maar wat ik mij afvraag je bent een leek wat gaat over pc's (wat ik ook ben geweest dus niks mis mee), maar je download we met torrens en een illegaal programma wat allemaal illegaal is (hier in Nederland dan) maar dat lukt je wel en ben je niet bang voor.

Maar als ik met jou samen je pc schoon te maken heb je daar een soort van angst bij, kijk de gratis versie van Malwarebytes is voor een thuisgebruiker al genoeg, de Kaspersky Internet Security

is eigenlijk je hoofd beveileging.

Dus om te kijken of we je van je probleem af te kunnen helpen zijn die stappen nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, fritzthefox zei:

is er een manier waarop ik malware copieer op een externe harde schijf en nadien verwijder van mijn computer?

Nee, maar bedenk eerst goed of je hulp wil hebben voor dat er aanpassingen gebeuren wat niet meer terug gedraaid kan worden.

 

Maar lees je wel al mijn antwoorden goed met de uitleg waarom ik iets laat verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, fritzthefox zei:

raar maar waar,mijn computer blijft niet meer haperen?

Dat is niet raar want je heb al 1x de fix uitgevoerd met de tool; FRST, en ik weet niet of je ook 1 van deze al verwijderd had:

 

  • Advanced SystemCare
  • IObit Software Updater
  • IObit Uninstaller 10
  • Smart Defrag 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.